Viewbar Alladvantage Patch

vbimport

Wie kan er mij een goeie Patch bezorgen voor de nieuwe viewbar van alladvatage?

Allée d’er moet toch iemand zijn die een oplossing kent om die stomme viewbar te laten verdwijnen ???
Grtz

Probeer Fake IT ff. werkt goed bij mij

greetz
PhrEacK, apocalypse! crew member
http://connect.to/apocalypse! <- vergeet ! niet

waar kan je Fake IT dan vinden???
thanx

allemaal goe maar Fake-it doet die viewbar nog niet van je scherm hé

Okay, na een paar maanden in dit leventje te zitten, weet ik ongeveer wel wat te cheaten. Alladvantage viewbar 1.3 patch en andere cracks te vinden op: http://moneyhackz.cjb.net

Bedankt Koos, maar er is een klein probleempje, de aautil die hierop staat is die van de viewbar 1.1, en ik zoek een patch voor de viewbar 1.3 van alladvatage van m’n scherm te krijgen en er dan tegelijktijd nog voor te zorgen da’k er iets aan verdien hé.
GRTZ

Misschien wel interessant om ff te vermelden. Ik heb ook van een dergelijk programma gebruik gemaakt…ben ff de naam kwijt…het had iets te maken met ‘get paid while you sleep or chat etc’.
3 weken later had ik een mailtje van Alladvantage met de mededeling dat ze ontdekt hadden dat ik een dergelijk programma gebruik. Er stond in dat het de eerste en ook gelijk de laatste waarschuwing was, anders zou mijn account afgesloten worden en mijn tegoed zou komen te vervallen.
Om dit te voorkomen moest ik reageren en daar kreeg ik weer een bevestiging van.
Misschien dat de fakesurf proggies nu wel beter werken.

Grtz

Ik bevestig wat Cannibal zegt.
Ik heb een tijdje geleden het programma ‘MyAdvantage’ gebruikt. Dit is zo’n fakesurf programma enkel voor de Alladvantage viewbar…
Een week nadien kreeg ik van alladvantage een mail en ik moest er ook een reply op doen.
In de mail stond er dat ik geen geld ging ontvangen voor de maand waarin ik myadvantage gebruikte… En moest ik het nog eens proberen, dan gingen ze mijn account deleten.

sorry dat ik hem nog niet had upgeload.
hier een directe link voor de vieuwbar 1.3 crackhttp://members.quickonline.nl/~koosmp3/aa13.zip

[This message has been edited by koos (edited 05 April 2000).]

Allemaal goed en wel: dit staat er in de readme:

"TO USE THIS CHEAT, DOWNLOAD THE ALLADVANTAGE VIEWBAR V1.3 FROM THE ALLADVANTAGE WEBSITE. THEN REPLACE THE VIEWBAR.EXE FILE WITH THE FILE IN THIS ARCHIVE.

THIS CHEAT ADDS A CHANGE USER MENU ITEM SO IT IS EASY TO CHANGE YOUR ACCOUNT."

Maar ik zou echt nie weten wat ik daarmee nu kan aanvangen, die viewbar staat er nog steeds hoor!

Ok nu kan je je USER wel wel wijzigen maar die viewbar staat er wel nog steeds op hoor.
Andere oplossingen???
GRTZ

Ik wil deze topic ‘hot’ houden daarom post ik nog eens.
GRTZ

Nog niemand die mij kan helpen of wa?

Een oplossing zou zijn:
Bierspier
Junior Member posted 05 April 2000 09:55

Does somebody have a patch for the new viewbar from alladvatage (v 1.3)
Tnx
IP: Logged

littleman
Junior Member posted 06 April 2000 01:27

you can block the ads with at-guard
not much, but…

Bierspier
Junior Member posted 06 April 2000 08:33

What exactly do you mean with blockking with ad-guard?

littleman
Junior Member posted 08 April 2000 19:36

if you enable atguard ad remove the bar will appear white… (it still has the green light on)
register under ikf-655

ps
i have seen a warez site: all the members of thear alladvantage tree would have had a bar-emulator !!?!
Iemand ervaring mee, of iemand al geprobeerd?
GRTZ

Jongens, jongens, schuif gewoon je beeldscherm naarboven, dan zie je die hele shitbar nie, en toch krijg ie geld binnen

p.s.:je moet dan wel de internet explorer altijd aanhebben, anders heb je de bovenkant van je beeld niet.

GRTZ, KNOORSIE

Ik ben laatst op mijn werk overgestapt op Windows 2000, maar nu wil die viewbar van AllAdvantage niet meer instaleren. Ik krijg de error “File(s) failed to self-register c:\program files…\xxx.ocx”

Wie weet er hoe dit kan?

Alvast Bedankt

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by knoorsie:
[b]Jongens, jongens, schuif gewoon je beeldscherm naarboven, dan zie je die hele shitbar nie, en toch krijg ie geld binnen

p.s.:je moet dan wel de internet explorer altijd aanhebben, anders heb je de bovenkant van je beeld niet.

GRTZ, KNOORSIE [/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Dat gaat dus niet he knoorsie

ff oppen, dan komt er misschien nog eens een zinnig antwoord.