Videokaart

vbimport

Ik heb een videokaart met 4x agp en een moederboard die 2x ondersteunt, kom ik zelf net achter. Iemand een idee hoe je dit kan verbeteren behalve een nieuw moederboard kopen.

een woord : neen

MaFd0n

geen remedie, maar lijkt me toch tijd voor een nieuw moederbaod. toch?

Als uw videokaart 4* ondersteunt, dan staat er meestal op de kaart zelf een jumper waardoor je het kan treugzetten naar 2x. Dan ben je niet verplicht om een nieuw moederbord te kopen tot je echt een nodig hebt.
Groetjes

Die videoplank gaat automatisch terug naar 2x als dat de maximale waarde zou zijn voor je mobo! :wink:

Dus een nieuw moederboard is de oplossing.

Niet druk om maken. Verschil is veel te klein om nieuw bord te kopen.

Een vriend vertelde mij dat het dubbele snelheid zou hebben als mijn moederboard het wel ondersteunde. Over een tijdje koop ik gewoon een nieuw moederboard en een geforce 3 of 4, want die zal vast wel komen.

nieuwe mobo
enige oplossing !!

Het verschil is idd nogal klein dus niet het geld van een nieuw mobo waard…

Ennuh ze praten inmiddels weer over 8x AGP…

Originally posted by crest
Niet druk om maken. Verschil is veel te klein om nieuw bord te kopen.

jeps…helemaal waar…

Ok dan wacht ik wel op de geforce 4 of zo en dan koop ik er dan een nieuw moederboard bij. Wat wel irritant is dat mijn score bij benchmark 2001 maar 1307 is.

Ik heb:
Intel Pentium 3 733mhz
128 mb geheugen PC 133
Geforce 256
Meer is denk ik niet echt belangrijk om te weten, want het is toch een klote score.

Je score is idd veel te laag voor je systeem… naar mijn schatting zal het toch wel rond de 3500 ofzow moeten zitten…?

Trouwens op die GF4 zou ik maar niet teveel rekenen
-zal duuuuuuuuur worden
-prestaties veel beter dan die van de GF3?
-concurrenten zijn in opmars (Kyro, Ati) en dat kan veel intressanter zijn…
Maarja… dit is natuurlijk allemaal koffiedikkijken :slight_smile:

Originally posted by Tommilio
[B]Ok dan wacht ik wel op de geforce 4 of zo en dan koop ik er dan een nieuw moederboard bij. Wat wel irritant is dat mijn score bij benchmark 2001 maar 1307 is.

Ik heb:
Intel Pentium 3 733mhz
128 mb geheugen PC 133
Geforce 256
Meer is denk ik niet echt belangrijk om te weten, want het is toch een klote score. [/B]

Zo laag is dat nog niet hoor! LET WEL OP HÈ!!!
Bij de 2001 bench liggen de scores een stuk lager!!! Heel anders dan bij de 2000 bench!!
Moet je ff vergelijken op de 3D mark site!

Of ff zoeken naar een topic hierover @ cdfreaks omdat het een paar maandjes terug is ten sprake is gekomen! :stuck_out_tongue: FF zoeken dus!

Oh ja vergeten de test waren wel op 1024 x … 32bit. Dus op zich toch nog wel hoog dan.

Originally posted by Wookie
[B]
Zo laag is dat nog niet hoor! LET WEL OP HÈ!!!
Bij de 2001 bench liggen de scores een stuk lager!!! Heel anders dan bij de 2000 bench!!
Moet je ff vergelijken op de 3D mark site!

Of ff zoeken naar een topic hierover @ cdfreaks omdat het een paar maandjes terug is ten sprake is gekomen! :stuck_out_tongue: FF zoeken dus! [/B]

http://www.cdfreaks.com/forum/showthread.php?threadid=25940&highlight=3dmark+2001

Dus toch nog redelijk langzaam.:mad: