Videoclip

vbimport

weet er iemand waar ik de videoclip
bastian - you’ve got my love
kan vinden? ik heb de search en kazaa en imesh al geprobeerd.

Thx

lukt het niet met windows media player 7? Je bent toch niet zo’n vies ventje die de hele tijd gaat gapen naar die borsten he? :smiley:

http://www.telejunkie.com/
ga daar maar eens kijken hij zal er vast wel bij staan
bastian - you’ve got my love
su6 Xerox145 :confused:

aha je wilt dus tieten zien ? :slight_smile:

Originally posted by xian
aha je wilt dus tieten zien ? :slight_smile:

Dat moet wel want iets anders zie je niet in die clip. Vraag hem anders een keer aan bij TMF en neem hem op en maak er een MPEG 2 filmpje van (of is dat technisch gezien niet mogelijk)

Originally posted by Pyromaniac
[B]

Dat moet wel want iets anders zie je niet in die clip. Vraag hem anders een keer aan bij TMF en neem hem op en maak er een MPEG 2 filmpje van (of is dat technisch gezien niet mogelijk) [/B]

Dan heeft 'ie de hele tijd zo’n ranzig TMF-logo in beeld, en dan “verslapt” z’n concentratie :wink:

ik heb m op mn hdd staan lang geleden eens gecaptured van tmf maar om m te gaan uploaden is niet te doen met mn isdn lijntje…

lukt het niet met windows media player 7? Je bent toch niet zo’n vies ventje die de hele tijd gaat gapen naar die borsten he? :smiley:

Wa’s daar vies aan?

[B]

Dat moet wel want iets anders zie je niet in die clip. Vraag hem anders een keer aan bij TMF en neem hem op en maak er een MPEG 2 filmpje van (of is dat technisch gezien niet mogelijk) [/B]

Das technish wel mogelijk hoor! :wink:

Xian: maak er DivX van dan!! Dan valt ut toch wel mee! :stuck_out_tongue:

Het is binnenkort examens en het schijnt dat dat uw contratie vergroot door naar borsten te kijken!!!
Allee, ik heb het ook maar gelezen, maar wie weet helpt het! en zo erg zal het wel niet zijn om daarnaar te kijken!

ps: het staat niet bij telejunkie, maar toch bedankt

In de nieuwsgroepen al gekeken daar kun je ook een hele hoop vinden zoals Divx, Games, Apps, Vidz

Alleen dan moet je provider het wel toelaten. En dat is niet bij elke provider.