Videoclip gezocht

vbimport

Hey,

ik zoek een videoclip, maar weet zelfs niet de naam van het liedje. Het gaat om een geheel getekende clip, een kleine beetje in de stijl van die intro van Korn - Freak on a leash, maar dan veel mooier en beter.

Het gaat geloof ik over wat vrienden die dan in auto’s door de stad scheuren, en ook een looping in de weg enzo, en een heel relaxt deuntje op de achtergrond. Op het eind komen ze dan bij een soort monster c.q heel groot wezen, en daar vuurt eentje dan raketten op af. Het monster niest dan, en de raketten vallen op hem.

Heeft iemand deze of weet iemand waar ik deze kan vinden?

Oh, kijk eens aan, op www.gorillaz.com staat het gewoon.

http://www.virtuetv.com/clients/emi/gorillaz/19_2000/19_2000_w_128.html

Daar is de clip te vinden, (is wel voor snelle verbindingen)

Deze clip is alleen niet zo’n goeie kwaliteit: iemand die een betere versie kent?

Zoek eens op FXP boards…

beantwoord jij altijd je eigen vragen ???

Originally posted by xian
beantwoord jij altijd je eigen vragen ???

LOL

ja dat was me eergister al opgevallen
maar omdat hij administrator was dacht ik maar om NIET te reageren :slight_smile:

Originally posted by carlo vaesen
maar omdat hij administrator was dacht ik maar om NIET te reageren :slight_smile:

Maak je niet druk Carlo. Voor mij geldt (en ik neem aan voor iedere goede ad) dat je altijd commentaar en kritiek mag geven op zijn/haar acties en zegjes. Ik zal vast wel iets doen wat niet klopt enzow en dan vind ik het niet erg als iemand me becommentariseerd. Graag zelfs, zo kan ik mezelf verbeteren :slight_smile:

Originally posted by carlo vaesen

JUIST omdat ie nu @- is doet ie xtra goed zen best om iedereen te helpen…ook zichzelf dus :wink:

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

JUIST omdat ie nu @- is doet ie xtra goed zen best om iedereen te helpen…ook zichzelf dus :wink: [/B]

:cool:

Goh ik had al op replie gedruk om te antwoorden… …maar die jojk is gewoon zelf zijn eigen antwoorden aan het zoeken… …maarja; ik vin da wel een cool nummer :slight_smile: Clint Eastwood…

Originally posted by jpschadde
Goh ik had al op replie gedruk om te antwoorden… …maar die jojk is gewoon zelf zijn eigen antwoorden aan het zoeken… …maarja; ik vin da wel een cool nummer :slight_smile: Clint Eastwood…

't is gorillaz 19/2000 en niet van clint eastwoord toch?

jojk ik wacht op uw antwoord:p

Hmmz als jij t zegt:confused:
Ik vin da nummer Clint Eastwood wel cool maar t zal wel een jojk joke zijn?

Hehe LoL :slight_smile:

Een jojk joke :):):slight_smile:

We hebben het schijnbaar over andere nummers.

Zoek maar eens in een zoekprogramma op 19/2000 …

Ik vind MacOS X goed. En ja, ik ben eerlijk.

op KaZaA maybe? Daar haal ik altijd m’n clips vandaan

Sja ik koop die cd vandeweek wel ff :slight_smile:
Nilis…?? :slight_smile:

Neh maar ik zal eens kijken jah; is da nummer ook zo cool dan :slight_smile: ?

Originally posted by jpschadde
Neh maar ik zal eens kijken jah; is da nummer ook zo cool dan :slight_smile: ?

Ik vind het wel een relaxt nummer. Je kan er niet op dansen of iets dergelijks, maar bepaalde stukken kun je wel heerlijk meeblèren :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Maak je niet druk Carlo. Voor mij geldt (en ik neem aan voor iedere goede ad) dat je altijd commentaar en kritiek mag geven op zijn/haar acties en zegjes. Ik zal vast wel iets doen wat niet klopt enzow en dan vind ik het niet erg als iemand me becommentariseerd. Graag zelfs, zo kan ik mezelf verbeteren :slight_smile: [/B]

Nou in dat geval, het is beter “Bekritiseert” te gebruiken i.p.v.
“becommentariseerd” en als je dat dan toch wil gebruiken schrijf het dan goed het is namenlijk Becommentarieerd want becommentariseerd bestaat helaas niet… but no hard feelings :wink: