Video kaart overhit!?

vbimport

Met her warme weer is mn videokaart, e'n ViperV550 van Diamond, er mee genokt. Ken dit komme door het warme weer? En is er misschien ene oplossing voor?

Alvast bedankt! masterBURNER...

PS sorry voor mn taalgebruik, dat leer ik op dit forum, iedereen praat hier boers.......!!

Toch zijn er mensen die liever hebben dat je normaal lult! Want ik neem aan dat de meeste geen boeren zijn!

Maar eh…
Ik heb wel eens m’n videokaart zodanig overgeclockt dat ie ook vastliep! Maar als je voor genoeg koeling in je kast zorgt dan is er, onder normale omstandigheden (geen overgeclock), niks aan de hand!

GL!

Author Topic: Video kaart overhit???
masterBURNER

MASTERBURNER !! beginneling bedoel je!!
je hebt er geen kaas van gevreten!!
je weet niet waar je over lult!!
je zit hier op de Dutch: Serious Questions & Answers en niet op de ouwehoer forum!!
m’n ViperV550 van Diamond is oververhit,ik word er niet goed van.
mijn Viper 770 had NERGENS last van…
dus lul niet…

enne:: PS sorry voor mn taalgebruik, dat leer ik op dit forum, iedereen praat hier boers…!!

jonge jonge ik wil je niet eens aan m’n haak hebben … de karpers hier lusten jou niet eens.

sorry dat moest ik ff kwijt

wat doen jullie nu moeilijk?

geef maar eens gewoon antwoord op mn vraag, hij lijkt me serieus genoeg: mn Viper koste toen die tijd ongeveer f200 PIEK! Dat laat ik liever niet verbranden…

Enne, als jullie mijn gein niet waarderen, let er dan niet op…

masterBURNER

He potje*, ik lees dit bericht toch in de general chat.

Heb met die videokaart ook hetzelfde probleem gehad.
Heb nu op mijn nieuwe “creative geforce 256 ddr” een extra kaartkoeler opgezet.

ik trok misschien een beetje teveel van leer, maja heb er ook wel eens de PPPEEESSSTTT in.
sorry masterBURNER

aangezien bij ons aan een kant van de kast altijd de afdekplaat er afligt zal ie wel genoeg koeling hebben.

Jongen, moet je 'ns luisteren. Dat die videokaart oververhit raakt door het warme weer, kan bijna niet.

Mocht het nou toch zo zijn dat hij te warm word door warme omgevingstemperatuur, dan moet je er aan gaan denken je computerkast op een beter geventileerde plaats te zetten.

Als dit niet gaat, dan gewoon een andere heatsink of fan er op zetten, die zijn zo duur niet.

Ave…
PGN/iNERTiA