Verwijderen niet mogelijk

Nadat ik 2 keer hetzelfde had gepost = 2 keer (per ongeluk) op submit reply (ik dacht dat het den eerste keer niet gelukt was), heb ik geprobeert via edit —> delete tread de overbodige reply te verwijderen.

Maar, ik kreeg deze foutmelding

You do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

You do not have permission to access the page that you were trying to. Are you trying to edit someone else’s post or trying to access administrative features? Check that you are allowed to perform this action in the Forum Rules.

If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.

Zou dit opgelost kunnen geraken (nu maak ik me echt wel belachelijk met mijn 2 postings :()?

Thnx

Originally posted by m-pox
[B]Nadat ik 2 keer hetzelfde had gepost = 2 keer (per ongeluk) op submit reply (ik dacht dat het den eerste keer niet gelukt was), heb ik geprobeert via edit —> delete tread de overbodige reply te verwijderen.

Zou dit opgelost kunnen geraken (nu maak ik me echt wel belachelijk met mijn 2 postings :()?

Thnx [/B]

ehh… als al iemand heeft gereplyed dan ken je niet meer deleten!

Originally posted by Sorcerer
ehh… als al iemand heeft gereplyed dan ken je niet meer deleten!

Euhm waar slaat dit nou weer op? Onzin dus… postings kan je altijd verwijderen ookal hebben mensen gereact.

m-pox: inmiddels al gevonden? helaas ligt de NL even down dus kan ik het nu niet even checken…

Originally posted by MP|3
[B]

Euhm waar slaat dit nou weer op? Onzin dus… postings kan je altijd verwijderen ookal hebben mensen gereact.
[/B]

Maar newsposters kunnen geen reacties verwijderen volgens mij, daar moet je een admin account voor hebben…of SuperUser zoals jij hebt.

Sorry maar, als iemand op een post heeft gereageerd van mij dan kan ik mijn originele post echt niet deleten! Alleen nog maar editten!

Geen 2 dingen door elkaar halen…

Reacties zijn alleen te editen door DoMiN8ToR en mij geloof ik…

nieuwspostings die je hebt gepost kan je ALTIJD nog verwijderen ookal zijn er al reacties op gegeven…

Reacties zijn alleen te editen door DoMiN8ToR en mij geloof ik…

Ik ook :wink:

Ik bedoelde eigenlijk een reply op het forum deleten.

(ik heb dus 2 keer hetzelfde gepost :o)

Wanneer ik dus via edit/delete deze dubbele reply tracht te verwijderen krijg ik dit als resultaat.

Komt door de cookies: probeer eens te surfen via http://club.cdfreaks.com

Originally posted by DoMiN8ToR
Komt door de cookies: probeer eens te surfen via http://club.cdfreaks.com

Het probleem blijft helaas bestaan.
Waarschijnlijk heeft het iets te maken met ons statuut als NL-nieuwposter (mooi geformuleerd hé :p): we hebben (denk ik) administrator rechten maar alle administrator functies (vb. deleten, editen post,…) zijn uitgeschakeld.

Maar kan er toch voor gezorgd worden dat we onze eigen reply’s kunnen wissen.

thnx

Nee dat is niet waar, die naam is alleen een naam. Verder geen rechten aan verbonden. Per slot van rekening zijn jullie nieuwsposters geen forum moderaters.

Met alle respect.

R-N

Ps. ik bepaal niet of jullie rechten krijgen, mij gaat het om het NL gedeelte met name nieuwspostings op de frontpage…

Sorry dan, foute gedachte van mij,

maar zou het toch terug mogelijk kunnen worden om je eigen posts op het forum te deleten, plz

thnx

het verwijderen van eigen postings op het forum is nog altijd niet mogelijk helaas…

Originally posted by m-pox
het verwijderen van eigen postings op het forum is nog altijd niet mogelijk helaas…

Dat is bewust gedaan.
Verwijderen is voorbehouden aan de (super)moderators en administrators.

Je kunt je eigen post wel helemaal leegediten en dan evt een verzoek tot verwijdering in de plaats posten, maar als je als threadstarter je eigen post weg zou halen dan haal je ook alle replies weg en dat is niet de bedoeling (stel je voor dat een user dit doet omdat de reacties em niet bevallen…dan zou die als moderator optreden…)

ah, want vroeger (voor ik NL-nieuwsposter was) kon ik mijn eigen post verwijderen en sinds ik nl-nieuwsposter ben kon dat niet meer.

bedank tax