Vervolg djjean

vbimport

Jah het heeft een tijdje geduurt (had niet veel tijd) maar het vervolg van DJ Jean z'n nieuwe CD staat nu op shared i-drive:
https://www.idrive.com/bierspier/files/Shared/
zijn er mensen die nog iets anders willen, want misschien vliegt hij er deze week al terug af!
Grtz
PS: ik zoek een goeie versie van Blink 182 - All the smaal things heeft iemand hem ergens staan? Mail me dan effe. Met een goeie versie bedoel ik minstens 192 kBs dus kom niet af met versies van 2726 Kb die zijn echt slecht.
Bedankt
Ik hoop dat RNG nu tevreden is met een nieuwe topic en die nog 'gerelateerd' is ook.

ach gaat wel

ik dacht dat je op mijn idrive djjan zou plakken?

maar dit is ook goed hoor

moet ik hem senden, zeg me dan hoe je i-drive noemt t’is zo gebeurd hoor.
Grtz

Hoeft niet je hebt um zelf al op een idrive staan

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Bierspier:
Blink 182 - All the smaal things heeft iemand hem ergens staan? Mail me dan effe. Met een goeie versie bedoel ik minstens 192 kBs dus kom niet af met versies van 2726 Kb die zijn echt slecht.
Bedankt
Ik hoop dat RNG nu tevreden is met een nieuwe topic en die nog ‘gerelateerd’ is ook.
<HR></BLOCKQUOTE>

Laat het even weten als je deze op je idrive hebt staan, want ik wil hem ook

Ik heb hem al een tijdje lopen zoeken maar geen goede kunnen vinden… Heeft iemand hem niet thuid op een cd’tje ofzo.

Oké zal vannacht proberen de ganse CD te bemachtigen, ik heb al enkele nummers op een redelijk hoge kBs maar nog niet allemaal.
Dus voor de mensen van DJ Jean hurry Up.
Grtz

Bierspier…
Wat doe je me aan !!!
Ik heb nu 10 nummers dj jean en zie ik tot mijn volle vreugd het 2e deel staan…heb je hem er al afgehaald. Zou u het nog eenmaal op je i-drive willen zetten.
Blink 182 coming up…zal effe zoeken en laten weten…alvast bedankt.

U-niq

Deel 2 opnieuw op een i-drive:
https://www.idrive.com/bierspier2/files/Shared/
Grtz to U-niq

Als ik de map open dan kan ie de pagina niet vinden, klopt dit?

Grtz

huh

Oooooopppppps sorry…
Bierspier…vervolg dj jean ??
Komt deze jongen terug van een lange werkdag om 18:30…cdr-freaks kijken…zie vervolg dj jean…i-drive kijken van bierspier…NIKS…
Misschien de volgende poging…

U-niq

hoe kunnen jullie dj jean nou goed vinden?
kep hem op allebei de innercity;s in de rai gehoord, de 2e viel nog wel mee, maar bij de 1e heb ik ECHT GELACHEN hij kan er gewoon geen ene fuck van…wat een nepgozer…en dan is ie nog zo rijk geworden ook, alleen omdat hij van die hitjes de hele tijd doordraait, vind iedereen hem goed, maar als het er serieus op aankomt kan ie geen flikker…
geef mij maar erick e of molendijk ofzo…
het beste is natuulrijk carl cox en jeff mills, maar daar kan jean alleen maar van dromen…
jah jah carl cox weer in nederland binnenkort: amsterdam arena 1 juli!
moet ik toch ff heen!

tiesto is ook zo’n type: draait alleen maar dezelfde shit: ze eigen platen die stuk voor stuk op elkaar lijken!
niks aan na een half uurtje!
mmzlls
pheno
TIP: SHOCKERS 2 RULEZ!!!

OKé een klein foutje, hopelijk zijn er nu minder problemen:
https://www.idrive.com/bierspier2/files/Shared/DJJean2/djjean2/
Grtz

Ik kan het blijven zeggen maar wederom…
HELEMAAL TOPPIE…
Ga mij nou geen zeikerd noemen maar welke c.d. is dit ???..de titel gaarne…Dubbelc.d. ??? hahaha want dan weet je mijn volgende vraag. Nee geintje…gaarne verneem ik de titel.
Nogmaals toppie…bedankt…

U-niq