Verstappen eruit

vbimport

kut kut KKKKUUUUUUUUUTTTTTTTTTTTTTTTTT
KUTZOOI :frowning:
hij heeft het weer eens verneukt jammer :confused:

hadden ze het over ferrari dat jos daar zou komen?
misschien Nu wel minardi :smiley:

wat is het toch ook een sukkeltje he ? :slight_smile:

wat is het toch ook een sukkeltje he ?

Daar ben ik het niet mee eens. Jos heeft gewoon altijd heel veel pech met vanalles. ls het de remmen niet zijn dan is het wel de versnellingsbak en deze week botst die tegen een ander op. Wiens schuld dat was weet ik niet maar ik denk dat het Montaya’s schuld was :slight_smile:

Het was montoya`s eigen kut schuld die verse durft gewoon niet laat te remmen is veel te voorzichtig want hij wilde nu eens aankomen maar ja als je dan iemand voor bij gaat die je dan ook nog eens voorbij laat om dat die een kut wagen heeft , dan moet je die wel de ruimte laten om te remmen sukkel.

haha was maar een grapje hoor…
ben best trots op onze limburgse jos :slight_smile:

Maar die montoya reed toch wel ff mooi Schumacher kwijt in zijn BMWtje en ik had het um best wel gegund had ie gewonnen. Maar om ff op ons Joske trug te kommen ik vind het idd ook onterecht dat hij WEL een boete krijgt en die Barichello niet want iedereen die die crash heb gezien zag gewoon dat IEDEREEN REMDE BEHALVE BARICHELLO en ik vind dus dat ze hem ook een boete motten geven maar NEE hoor hij komt er weer vanaf met een berisping GVD.

Mclaren Roels

Mzzls

denk ff zo:

Jos rijdt de leider eruit (foutje kan gebeuren)

maar wie reed er op dat moment 2e… juist Schumacher van Ferrari!

Dus misschien had ie gezegd als het kan help ik jullie, nu werd Schumi 2e, maar het was leuk geprobeerd.

Als jos trouwens naar Ferrari gaat dan denk ik dat die Schumi erg uit moet gaan kijken want jos is THE BOSS

ach ja, kan die jongen ook niks aandoen

indien jullie het zelf beter kunnen , wil ik dat wel is zien

Ok mattel007 volgende meeting van de freaks tijden Marlboro masters op zandvoort dan zal ik het wel eens ff voordoen hoor

hehe, ok :slight_smile:

meeten de freaks weleens dan???
wanneer zijn trouwens die marlboro masters er weer?

Hmmm jammer… hij was net zo lekker bezig…

En dat vooral die 2 Schumi’s maar niet winnen. Kheb nix tegen Duitsers ofzow maar die 2 zijn toch wel zo irritant en arrogant… neej dank je wel…

hij kan er toch ook nie aan doen dat zen poten krom staan he ?
en die uitvluchten dat er altijd iets aan zen wagen is …
Tja wat wil je : die kerel kan niet deftig rijden ! die maakt zen wagen zelf kapot :slight_smile:

Originally posted by ken08

die kerel kan niet deftig rijden ! die maakt zen wagen zelf kapot :slight_smile:

op een circuit moet je ook niet deftig rijen, daar moet je scheuren :slight_smile: