Versnellers die echt werken

ok, I’ve had about enough of this…word nogal para van het feit dat ik elke keer format c: doe, elke keer alles weer ‘gewoon’ werkt en dat als ik paar dingetjes installeer (zoals joystick drivers (!) ) het hele systeem weer f*cked is qua snelheid…

heb maar 64 mb intern, dat speelt aardig mee…het enige dat ik wil is internetten en ondertussen nog iets anders (bijv. winamp of zo)

als ik dat nu doe ‘slaat winamp over’ net als een gare cd of zo…

zoek dus computerversnellers, ramvergroters, hell, ANYTHING to make my pc daadwerkelijk sneller…

of is xtra geheugen de enige optie?

ONE

Extra geheugen is niet de enige optie, maar wel de verstandigste.
Geheugen is niet duur (tenzij je nog EDO moet hebben).

Het softwarematig bewerken van geheugeninstellingen kan een positief effect hebben (zeker bij Windows die er erg slecht mee omgaat), maar het is toch maar kunstmatig.

SDRAM kost voor 64 MB nog maar een paar tientjes (of zijn de prijzen intussen alweer gestegen?)

Originally posted by Smart@$$

SDRAM kost voor 64 MB nog maar een paar tientjes (of zijn de prijzen intussen alweer gestegen?)

Yep, de prijzen zijn behoorlijk gestegen… komt volgens mij doordat de grondstof aanvoer voor die dimmetjes zijn stop gezet…

Greetz

Originally posted by Mess
[B]

Yep, de prijzen zijn behoorlijk gestegen… komt volgens mij doordat de grondstof aanvoer voor die dimmetjes zijn stop gezet…

Greetz [/B]

KLopt, maar voor om en om de 50 pietermannen moet een 128mb dimm nog wel uit te halen zijn. Zeker de moeite waard…

Originally posted by Mess
[B]

Greetz [/B]

Blaaa Blaa, er is nog nooit zo’n groot overschot geweest aan geheugen chips, ze moeten toch wat verzinnen om de prijs omhoog te jagen. Het word tijd dat er weer eens een aardbeving komt in Kohbe (japan, dus…):stuck_out_tongue:

Anyway… Veel geheugen is de goedkoopste oplossing, je HDD lekker snel en niet te vol wil ook wel helpen… Versnellers in software vorm, ja dat zou mooi zijn… Vroeger had je ook van die rooie hoax kaartjes die je in je PCI poort moest prikken…

Zelf ben ik nog op zoek naar een heks die “echt” kan toveren. En voor Sinterklaas vraag ik die motorolie, dat m’n wagen gelijk 2 keer zo hard kan rijden (je weet wel die van fl.69,95)… Oja…PC doping, dat zoek ik ook nog… (Nandrolon inside) :smiley: