Verslap Pinkpop dag/deel 2

vbimport

Zo, dit is weer het verslag van het tweede dagje pinkpop. Het leek vandaag allemaal wederom in het water te vallen. Op de planning stond rond 13:30 te vertrekken richting festivalterrein (5 minuten lopen van hier) maargoed door een fikse regenbui hebben we ons daar maar voor bedankt.
Toen we aankwamen was het rond 14:30. Het was gezellig druk en Green Lizzard was de eerstvolgende act die we ook daadwerkelijk wilden zien. Na wat te hebben rondgezwalkt op het winkelterrein van het festival zijn we naar Green Lizzard doorgeschoven. Om eerlijk te zijn viel ons dit optreden flink tegen. Ik vond de muziek sowieso niet zo van he wat is dit nu toppie maar de uitvoering was ook niet perfect. Maar ach… ik heb erger gehoord. Het enige wat er nog bij kwam was een redelijke regenbui die gelukkig niet zo lang duurde.
Na afloop maar weer shoppen aangezien het een uur zou duren voordat de volgende act on stage zou komen genaamd Papa roach. Toen deze luitjes zo rond 17:!5 het podium op kwamen was het weer stukken beter en de portomonnee stukken lichter door de pilsjes en de worstjes :).
Het concert van Papa roach was wel aardig. Alhoewel ik hun platen af en toe wat aan de rommelige kant vond was het ook wel weer leuk. De connectie met het publiek was zeer goed en dat maakte het extra leuk… jah een goed optreden.
Na dit optreden was het tijd om eens te gaan sjekken hoe St. Germain live klinkt. Bleek het dat het programma gewijzigd was en Das POP er voor in de plaats was. Achja… daar ff naar geluisterd en het klonk best wel goed. Aangezien we echter hongerig en dorstig waren zijn we ff maar wat gaan halen in de snackbar buiten het terrein.
Toen we terugkwamen was St Germain bezig. Dit vonden we allen eigenlijk niet om aan te horen. Technisch gezien zat het wel goed ienlkaar, maar we houden allemaal niet zo van jazz dussuh lama zitten.
Na weer eens een tijdje gesjopt te hebben was het tijd voor het concert van K’s choice. Ik verwachtte er niet al te veel van daar dit meestal nogal heel erg rustige en ook wel saaie concerten zijn. Niets bleek minder waar te zijn. Ze speelden hoofdzakelijk nummers die wat rapper zijn en die ook weer iedereen mee kan bleren. Ook technisch gezien was het erg goed, ze speelden echt feilloos. Wat wel jammer was, was dat Sarah Bettens (de zangeres) 2 dagjes terug een ongelukje had gehad waardoor ze op krukken moest lopen en het hele concert zitten ervanaf moest brengen. Maarja dat mocht de pret niet drukken.
Na een dik uur waren ze klaar. Natuurlijk kwamen ze terug voor een toegift van 2 nummers. Als laatste nummers speelden ze Not an addict. Dit had ik verwacht… maargoed, het was een zeer groot succes. Iedereen mee aan het klappen en bleren etc etc.
Goed, concert afgelopen wij maar nog ff sjoppen. Zijn we net ergens aan het kijken horen we een stevig gejuig achter ons. Wat bleek: was Sarah in haar eentje terug gekomen om nog 1 nummertje solo (acoustisc) voor te dragen. Dit was echt een heel erg mooi kroontje op dit optreden. We waren onder de indruk.
Na afloop nog ff 2 tshirts aangeschaft en toen was het tijd voor een rondje pizzeria… :slight_smile:

Zo, dat was dan weer een verlag van pinkpop-verslaggever Dee-ehn live vanuit pinkpop-feest-dorp :slight_smile:

Korte samenvatting:

Een dag vol Regen, bier en takke-herrie.

:smiley: :wink: :cool: :wink: :smiley:

Originally posted by iammadaboutwarez
[B]Korte samenvatting:

Een dag vol Regen, bier en takke-herrie.

:smiley: :wink: :cool: :wink: :smiley: [/B]

Heel weinig regen, wel wat bier (niet zoveel hoor daar is het weer niet zo ok voor) en veeeeeeeel lekkere takke-herrie :slight_smile:

en verslag del 3 waneer komt die