Verslap Pinkpop dag/deel 1

vbimport

Zoals velen van jullie misschien wel zullen weten is het weer een Pinkpop in het dorp en zijn we naturlijk stevig aan het vieren :slight_smile: Als jullie je afvragen wat ik hier dan doe… euh ja ik mag mijn CD Freakers toch niet vergeten… Dus hier ff het verslag van deel 1: de zaterdag.

Zaterdagochtend om 6 uur keek ik door mijn raam naar buiten. Wat zag ik? Veeeeeeeeeeeeeeeeel Pinkpoppers in de straat die aan het genieten waren van de heftige regenbui die al sinds een uurtje of 12 's bezig was. Iedereen had er goed de pest in daar het niet lekker is als Pinkpop door een beetje regen (nouja beetje?) in het water valt…
Maaaaaaargoed, het heeft de hele zaterdag geregend. Niet leuk maar nix aan te doen. Tegen de avond begon het wat op te klaren. Aangezien de eerste acts van de zaterdag toch niet veel voorstelden hebben we maar besloten die over te slaan. Dit resulteerde erin dat we na een half uurtje winkelen op het Pinkpop terrein overgegaan zijn naar het Noordpodium, waar vanaf half 10 Krezip zou optreden. Na een korte speech va Amnesty International over een gemartelt jongetje kwam Krezip de stage op. Het begon meteen goed met wat plaatjes die alle bezitters van hun laatste album wel kennen. De bandformatie was uitgebreid met een nieuwkomertje, genaamd Thomas. Daar Annelies niet op de gitaar kon raggen vanwegen een blessure heeft zij het toetsgerammel op zich genomen en hebben ze die Thomas achter Annelies haar gitaar geplakt.
Goedddddd… het was een leuk optreden, kwaliteit was goed (behalve dan dat Jaqueline’s microfoon te zacht stond) en de lengte was ook ok. Ze speelden een uurtje + 2 plaatjes toegift. Niet. Het enige wat niet zo geweldig was was 1 van hen 2 nieuwe singles. Die was dus werkelijk niet om aan te horen.

Na afloop van dit optreden, wat ook het laatste optreden van de zaterdag was zijn we terug gegaan naar het winkelcentrum op het pinkpopterrein. Na nog wat rondgestruind te hebben zijn we huiswaarts gekeerd, waar een gezellige en lekker warme bbq op ons stond te wachten. Jah, mijn maagje zit nog steeds vol.

Dit was uw pinkpopnieuwsreporter, Dee-ehn, live vanaf het Pinkpop-feest-drop :slight_smile:

ps kent iemand die 2 gozer die de hele tijd “STARMAKER” stonden te roepen? :slight_smile:

ja ik was die gast die starmaker roepte. Ik ging ff undercover beetje reclame maken etc etc

Originally posted by Dee-ehn
[B]

ps kent iemand die 2 gozer die de hele tijd “STARMAKER” stonden te roepen? :slight_smile: [/B]

nee die is nou toch wel dood hoop ik ?

nu weet ik ineens waar je woont DN :wink:

kijk vol spanning uit naar je volgende verslag

Originally posted by Mattel007
nu weet ik ineens waar je woont DN :wink:

Tja dat wist hier toch iedereen al en dat kan me weinig boeien… zoek maar eens uit welke vn de 50.000 inwoners ik ben :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Tja dat wist hier toch iedereen al en dat kan me weinig boeien… zoek maar eens uit welke vn de 50.000 inwoners ik ben :slight_smile: [/B]

Uhm… degene waarbij het licht nog het laatst aan is op de dag!? (eh… nacht!)