Verslag Survival Week in Ardennen

vbimport

Yo, ik schrijf nu ff een verslag over de survival week in de Franse Ardennen. Je weet nooit of het nog van pas kan komen...
In trefwoorden.

Maandag. Regen. Abseilen. Errug vet. 1e stap echt eng. daarna roxor.

Dinsdag. Regen. Hele lange wandeling. Plus bagage. Blijkt onnodig geweest te zijn :frowning:
We dachten echt dat WWIII was uitgebroken. Mensen gebruikte dit als excuus om naar huis te gaan. Vrijwel iedereen wou namelijk naar huis. Mij ging het te ver om de dood van 15000 mensen als excuus te gebruiken om je eigen lijden te verlichten na die wandeling. De sfeer was wel bedrukt. Iedereen zat ermee in gedachten. We hadden zeer weinig info. We wisten enkel dat het WTC en het pentagon plat lag.

Woensdag. Regen. Samenwerkingsopdrachten doen. Om elkander te leren ''vertrouwen''. Werkt averrechts. Ik wantrouw nagenoeg iedereen :o . Ook wandeling met bagage naar bivak.
Irritante Nieuwegeiners. Zwaar asosiaal.

Donderdag. REGEN. Dankzij asosiaale nieuwegeiners in de regen ontbeten na wandeling van 1 km met zooi. Commentaar op alles. Niewegeiners zijn papkindjes. Wel lol, 1 iemand had een koffer bij zich :smiley: Daarna gekanoëd. 1e middag met een beetje acceptabel weer.
Smiddags: Vlot bouwen. Wel lachen. Zelf niet gevaren. Anderen waren niet gezonken.

In de nacht van donderdag op vrijdag moest ik pissen. Zwaar klote :mad:

Vrijdag. Bewolkt. Die papknulletjes hadden de moutainbikes gemold. Gelukkig waren er nog vijf heel. Ik mocht fietsen :slight_smile:
Gefietst naar de Tokkel baan. De rest moest lopen :smiley:
Tokkelen is roxor. Ging te hard om te gillen. Buik krimt in een. Adem werd afgesneden. Net als in tikkiebad in Duinrel.
Smiddags: Met de bus naar huis!! hoogtepunt van de week :smiley: in de bus Die Hard: With avengence gekeken. Op zich wel grappig dat het WTC nog in beeld was. Maar die chaos is verre van een grap.

[i]nu wat statistieken[/i]
[i]*meest gebruikte woord[/i] Kanker.
*Van de 25 leerlingen roken er 7 niet
*De week heeft geholpen. Ik weet precies wie er lui is en wie niet.
*Hoor die grap dan! jésûs. werd door Sharisa de hele tijd gezegd. Vet lachen dat we deden. Nu praat de halve klas op surinaamse toon...
[b][u]Nu ik erop terug kijk is het echt een leuke week geweest. Op het moment is het echter zwaar klote[/u][/b]

Leuk, die Ardennen… …was het ook wel s droog?
Ik ben vorig jaar werkweek Praag gegaan. SUPERS! 4 dagen dronken geweest :slight_smile: Heerlijk bier daar.
Vet gezeik met de politie in onze hotelkamer. Boete: 30 piek, voor 10 man :slight_smile:
Nou ja… …ik weet eigenlijk niet wat jouw verslag hier doet :slight_smile: maar toch; leuk om te zien dat de Ardennen niet zo leuk zijn :slight_smile:

Als goede belg had ik je wel kunnen vertellen dat het klote ging worden tenzij het supergoed georganiseerd werd met een lekker overvol programma. Maar zo zie je maar je hebt toch een leuke week gehad wel terug

Ik merk dat nu alles een werkweek is. Vroeger :rolleyes: - OK 4 jaar geleden - ging ik in VWO5 voor een week op excursie naar Praag. Super-de-puper was dat!

We kwamen Praag binnen rijden en hebben in - letterlijk - 2 minuten alle culturele bullshit achter de rug. We zijn wel overal heen geweest, maar dat was meer in de trant van:

“Kijk jongens, dit is een kerk… zoals elke kerk… Zo, nu een biertje op het terras halen!”

Ik heb er misschien niet echt veel opgestoken, maar het was voor iedereen een waanzinnige vakantie. We werden gewoon dronken gevoerd door de leraren (de 3 allerbeste/grappigste v/d school BTW)!

Het doet mij pijn dat de huidige scholieren worden gemarteld met werkweken. Op mijn oude school is de excursie naar Praag inmiddels ook een werkweek geworden… ze weten niet wat ze missen!

Wat een oude lul ben ik…

wat het hier doet? Ik heb het toch al gemaakt. En ik d8, kom laat ik het eens posten op cdfreaks. was toch een kleine moeite.

En het was donderdag middag met het kanoën droog… en ik viel (gelukkig) niet in het water. De beglijdster wel. door haar (belgische) collega :slight_smile:

Ik ga binnenkort (8-12 oktober) ook naar de ardennen.
Word wel leuk daar hoop ik :wink:
Zolang we genoeg vrije tijd krijgen en niet van die shit stuff mee hoeven te doen… :slight_smile: