Verschuiving Scherm

vbimport

Kan iemand mij zeggen waarom je scherm verschuift bij 't spelen van OpenGL spellen onder Win Y2K Pro…

Win2K is nie bedoeld om games te spelen eigenlijk hè!
Dus als een patch ervoor (speciaal voor 2K) nie helpt dan moet je het maar op de koop toe nemen!
Of zoals ik altijd doe, ff me dualboot sysje rebooten naar ME!! :wink:

IMHO ligt het gewoon aan een te simpel geprogd Openglletje…waarschijnliujk draai je dan namelijk een standaard resolutie…een andere als waarop jouw monitor staat afgesteld…

om te proberen kun je misschien ff op verschillende resoluties het spel proberen te starten :wink:
niet dat je daar wat mee opschiet maar om mijn theorie te weerleggen/bevestigen :smiley:

Ik denk zelf dat Windows 2000 er niet zo goed mee over weg kan. Windows 2000 is meer gebouwt om programma’s op te doen dan spelletjes.

Misschien een optie om een dual-boot systeempje te maken. Bijvoorbeeld Windows 98 of ME als tweede systeempje. Want die hebben er minder last van.

Of wat wookie aangaf een patch draaien, maar ik zou het niet weten waar je die kunt vinden. Misschien weten de mede CD-Freaker het wel.

Nou veel succes ermee!!!

Als je resolutie te hoog staat dan je monitor aankan dan krijg je een verschuivend scherm. Dat is het mooie van win2000 onder win98 zou je geen beeld meer krijgen :frowning: