Vermist

vbimport

Kwam deze link toevallig tegen hier

Wie weet kan iemand helpen

Originally posted by RaSta
[B]Kwam deze link toevallig tegen hier

[/B]

hmmm volgens mij is de URL ook vermist…of jij hebt voor zoveeeeeeeeeeeeeeel hits gezorgd dat ie nouw down is :eek: :stuck_out_tongue:

Die Url werkt gewoon hoor…
heb m maar meteen ff geforward over mn email…

Kreeg hem gister al via ICQ… alhoewel ze wel in mijn woonplaats woont/woonde ken ik haar niet…

Tis ook flauw… komt je woonplaats eens in het nieuws, is het met slecht nieuws…hmprffff :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Tis ook flauw… komt je woonplaats eens in het nieuws, is het met slecht nieuws…hmprffff :slight_smile: [/B]

En pinkpop dan?

27 juli… toen was men sussie jarig…

Ik heb haar niet gezien. Ik keek voor de zeker heid nog ff men kamer door. zonder resultaat…

Originally posted by RaSta
[B]Kwam deze link toevallig tegen hier

[/B]

Gelukkig ze is terecht :slight_smile:

Bron Limburgs Dagblad.

:cool:

Op zoek naar avontuur en lol :slight_smile:

Ik hoop dat dit akkefietje haar nog een tijdje zal blijven achtervolgen , beetje iedereen ongerust maken…

Tja, je bent jong en je wilt wat.

zucht…stupid selfisch biatch…:mad:

Ja, smerige bitch. Beetje 'met ‘r vriend gaan rondzwerven’. VInd je het gek dat niemand die kettingbrieven over vermist zo gaat zien als weer een hoax?

Het is fijn voor die ouders dat ze zich nu geen zorgen meer hoeven te maken, maar dat kind hebben iedereen in de stress laten zitten door dat gedoe van d’r. lekker lullig voor iedereen.

Originally posted by jojk
Ja, smerige bitch. Beetje 'met ‘r vriend gaan rondzwerven’. VInd je het gek dat niemand die kettingbrieven over vermist zo gaat zien als weer een hoax?

Ik vind niet dat dit een HOAX is… afgezien van het feit dat de vermissing haar eigen schuld was, was ze toch wel degelijk vermist (voor haar ouders/familie etc etc)…
Zonder al deze “reclame” (ongelukkige term ervoor maar goed…) was ze misschien niet huiswaarts gekeerd…

en tja… kettingbrieven zijn in 99% van de gevallen onzin… dat komt omdat het gewoon zo is :slight_smile:

In een land waarin zelfs de zwervers een Nokia 8210 hebben had ze tenminste EVEN kunnen laten weten wat ze allemaal van plan was… of zat ze ZO onder de plak bij haar ouders ?

Vind het maar een laffe daad…

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]In een land waarin zelfs de zwervers een Nokia 8210 hebben had ze tenminste EVEN kunnen laten weten wat ze allemaal van plan was… of zat ze ZO onder de plak bij haar ouders ?

Vind het maar een laffe daad…

[/B]

Ik verw8 eerder dat ze haar ouders aan het “pesten” was… jullie mij een vriendje verbieden? Jullie mijn verdriet aandoen? Ik jullie verdriet aan doen…

redenatie: oog om oog, tand om tand…

Ik vraag me af wat mijn ouders zouden doen als ik zo weg bleef/ging.

Dan is het denk ik niet na drie weken ‘oh jongen, wat fijn dat je er weer bent’. Nee, dan is het wel iets anders. Als ik nou brommerpech heb en ik moet ver lopen en ben daardoor te laat dan is het ook niet ‘jongen, fijn dat je geen ongeluk hebt gehad maar alleen brommerpech’. Nee, dan is het huis bijna te klein :slight_smile:

Originally posted by jojk
[B]Ik vraag me af wat mijn ouders zouden doen als ik zo weg bleef/ging.

Dan is het denk ik niet na drie weken ‘oh jongen, wat fijn dat je er weer bent’. Nee, dan is het wel iets anders. Als ik nou brommerpech heb en ik moet ver lopen en ben daardoor te laat dan is het ook niet ‘jongen, fijn dat je geen ongeluk hebt gehad maar alleen brommerpech’. Nee, dan is het huis bijna te klein :slight_smile: [/B]

Als je dit verhaal opzich leest moet ik zeggen dat ik je gelijk geeft… wat die meid deed kon niet door de beugel…

Maaaaaaaaaaaarrrrr we hebben denk ik niet alle ins en outs van het verhaal… ieder verhaal heeft 2 kanten en ik verwacht dan ook niet dat de ouders (helemaal) onschuldig zijn. Of dat de dochter het recht geeft haar ouders dit aan te doen weet ik niet, maar wellicht hebben haar ouders wel een standje verdient…?

Mijn ouders zijn nooit boos…

ze zijn … " teleurgesteld "…

nou , dat werkte vroeger wel hoor :slight_smile: