Verifying DMI Pool Data

Heee, ik heb toe net iets ergs stoms gedaan. Mijn moeder had pc van vriend gehad heb ik dinge verwijderd maar prongelijk hercules verwijderd. Ik dacht dat rotzooi was. En wat blijkt dat hercules videokaart is. Ik kreeg mijn beeld niet goed qua kleuren etc. maar 16 kleuren en kan grote van beeld niet veranderen. maar nu krijg ik hem niet meer opgestart. Stopt het beeld bij opstarten op : verifying DMI Pool Data

Pc is oud ding enigsten informatie wat ik kan geven is dat het windows XP is.

groeten ik hoop dat iemand mij kan helpen.

videokaart is ,misschien belangrijk: PCI VGA Compatible display adapter

Hai,

Allereerst heb je Windows XP en daar zit een systeemherstelfunctie op. Je kunt namelijk opstarten en dan op het moment dat je beeld krijgt F8 indrukken. Als het goed is krijg je dan een keuzemenu waarin je oa kunt kiezen voor

opstarten met de laatst bekende configuratie die goed werkte.

Daarna kun je kijken of systeemherstel werkt en het systeem terugzetten naar de tijd voordat je de Hercules verwijdert hebt.

Hier op de site van Hercules kun je helemaal zelf naar de gewenste driver zoeken inclusief updates. Dat houd wel in dat je ongeveer moet weten welke Hercules je had dan wel hebt.

mzzl Dúnedain

Het is windows ME , heb ik dan verkeerd gedaan, mijn excuus. Het probleem is dat hij blijft hangen op die melding, bij het opstarten dus kom niet ver.

Wordt de harde schijf uberhaupt wel gevonden? Veelal blijven systemen hier hangen wanneer er geen apparaat dat op kan starten aanwezig is (of correct functioneert).