Verhaaltje voor het slapen gaan

Het is nu 0:19 en ik moet er morgen weer uit om 6:30 dus ik zal eens zeggen wat mij overkomen is.

Ben vandaag naar de locale hardwareboer gegaan om 2 Hardeschijven 160GB 2MB cache te gaan halen.
Heb hier voor tesamen 214€ gegoven en was hier zeer tevreden mee.

Ik ging dus naar mijn PC om deze te installeren , maar ik had ook nog 2 HD van 120 GB waarop heeeeel veel gebackupde filmen stonden maar deze 2 schijven waren al verkocht aan iemand .En de deal was , dat wanneer ik de nieuwe schijven had, dat hij direct de andere schijven zou krijgen.

Volgen jullie nog.

Dus maakte ik al 1 schijf van de 160 gereed en begon over te tappen zodat ik vanavond al 1 schijf kon wegdoen.De schijf van 120 werd dus geformateerd.

1 uur later ging ik naar die jong om de 120 GB weg te doen en ik dacht dat er niks meer stuk kon gaan deze dag , totdat mijn zus zei , “WAAR IS MIJN MAP OP DE D: SCHIJF ???”

FUUUUUUCCCCCCKKKK

Verkeerde partitie weggedaan en misschien de verkeerde partitie weggekopieerd .

2 uur later en veel gezeur kreeg ik de HD van dien ene jong terug en wat stond erop “NIKS”.Dus daar zat het probleem niet.

Wat was er nu gebeurt.

schema:

3 HD’s 1) Maxtor 120GB in c: en d:

2) Maxtor 120GB in e:
  1. lege samsung 160 GB

Data van e: naar 3)

e: gewist en per ongeluk d: gewist.

Nu ben ik met getdatabeck aan’t proberen om mijn filmen terug te krijgen.Hoop dat dit werkt.

BTW , had gelezen dat de woonkamer nogal doods was, als iedereen nu eens een verhaaltje voor het slapen gaan schreef dan konden we nog eens 1-goed lachen 2-leren uit mekaars fouten.

Wat is de conclusie die we hieruit kunnen trekken: Ga niet formateren met 3 hardeschijven tegelijk want daar komt prullen van.

Originally posted by donfrabrizio
Wat is de conclusie die we hieruit kunnen trekken: Ga niet formateren met 3 hardeschijven tegelijk want daar komt prullen van.

Ik dacht meer van: “eerst denken, dan doen!” :wink:

Ik heb goed nieuws, de filmen zijn bijna allemaal gerecovered.

EFFE SSCHRIKKEN.

[B]Ik heb goed nieuws, de filmen zijn bijna allemaal gerecovered.

EFFE SSCHRIKKEN. [/B]

Ik dacht al " … zonde van al die pr0n man… "

Heb ik allemaal niet meer nodig sinds ik naar de universiteit ga …

Trouwens , ik sta in automatisch.:stuck_out_tongue:

Heb ik allemaal niet meer nodig sinds ik naar de universiteit ga …

Zou je dit even willen verduidelijken? Welke uni en welke richting?
:stuck_out_tongue:

Je moet eens komen naar Hasselt richting secretariaat.Succes gegarandeerd.:stuck_out_tongue:

Heb al eens gehad dat er voor mij 3 meiden van die olie uitprobeerden die je kan oplikken .Dan zeiden ze zoiets van “hmm perzik”.:stuck_out_tongue:

[B]Je moet eens komen naar Hasselt richting secretariaat.Succes gegarandeerd.:stuck_out_tongue:

Heb al eens gehad dat er voor mij 3 meiden van die olie uitprobeerden die je kan oplikken .Dan zeiden ze zoiets van “hmm perzik”.:stuck_out_tongue: [/B]

Gelukkig is die harddisk bewaard , dus post maar eventjes wat bewijzen in de vorm van een mooie url :slight_smile:

Ik volg even niet, bedoel je bewijs dat de HD gered is of van die olie?

BTW een heel deel van die filmen waren corrupted maar ben al blij dat ik mijn braveheart en muziek terug heb.

Ik heb mijn dagelijkse dosis André hazes nodig.:stuck_out_tongue:

Ik volg even niet, bedoel je bewijs dat de HD gered is of van die olie?

Ah , dat staat dus niet op tape/disk ? :slight_smile:

Nope , dat was real time - first person .Spijtig dat de meeste van hen het volgend jaar niet gehaald hebben.

Nou, kheb ook nog een verhaaltje van twee weekjes geleden. 't Is nog maar 21u, dus niet echt voor het slapen gaan, maar goed :slight_smile:

Samen met m’n vriendin kwam ik in de vroege avond naar m’n kot gewandeld. Uit een zijstraat kwam zo’n johnny-auto met hoge snelheid aangesneld. Aangezien wij op een voorrangsbaan waren, moest ie plots remmen. Dat was duidelijk niet naar hun zin. Ze reden ons traag voorbij en de passagier deed et raampje open om wat te schelden.
Dus ik zei, dat als ze zo gehaast waren, ze veel minder tijd zouden verliezen als ze zich niet zo zouden aanstellen als kleuters. Dat was dan helemaal niet naar hun zin.
De passagier en bestuurder stappen uit en passagier wil me een trap geven. Dus ik grijp z’n been en trap hem keihard in z’n lies (nét naast z’n ballen). Daarna een vuistslag in z’n gezicht waarbij volgens mij wat kraakte (neus? kaak?) En vervolgens een zijdelingse trap op z’n linker knie. Z’n gezicht bloedde als een varken. En de bestuurder had plots al heel wat minder zin. Passagier strompelde de auto in e weg waren ze.

Wisten zij veel dat ik kickboks.

Hehehehe, je hebt het al verteld, maar blijf het goed vinden. :slight_smile:

Wow , kickboxen.Ik zie dat graag op eurosport maar zou het toch niet willen meemaken.---->eXtreme sport<------

Ik kijk graag naar Ernesto Hoost … die gast kan knokken (is geen kickboxen, weet ik).

Heb je die wedstrijd gezien, waar ie met een kleine beweging van z’n been een Fransman uit de wedstrijd schopte … puur techniek. :bow: :bow: