Verhaaltje voor het slapen gaan 2.0

Had vanavond om 23:32 nog een paar backups gemaakt van een dvd .Maar mijn zus was voor mij nog een keer op de PC geweest en omdat ik haar wat privacy wou geven had ik een account aangemaakt voor haar waarin ze haar eigen desktop instellingen kon instellen (vond ze leuk).

Wat was er nu gebeurt , ik heb een administrator account waarop een wachtwoord zit en was begonnen met backups te maken met de account van mijn zus omdat deze nog aanstond.

Nu om 23:32 herstarte ik mijn pc omdat ik een andere geluidskaart had geïnstalleerd, en kreeg ik mijn administrator account niet meer te zien in het raampje met aanlognamen.Nu heb ik mijn zus moeten vragen (die al 2 uur sliep)om haar wachtwoord in te geven zodat ik via haar account alle accounts terug kon wegdoen , omdat ik dit nietmeer wil meemaken.

Ik was buitengesloten van mijn eigen PC .

Dus , mensen die een account willen maken , let erop dat je geen administrator als account intyped want deze account wordt niet meer weergegeven in het aanmeld windowtje als je er een andere gebruiker aan toevoegd.

Voor de rest wens ik iedereen nog een goede nachtrust toe.:stuck_out_tongue:

Gewoon nog een paar keer CTRL-ALT-DEL en de naam met het handje intikken.

Gek…!?:confused: voor mij zijn dit altijd verhaaltjes bij het wakker worden…

Wat ik hier eigenlijk heb neergeschreven , lees je altijd in de tijdschriften en dan denk je bij jezelf , pfff, dat weet hier toch het kleinste kind totdat je het zelf eens meegemaakt hebt.:stuck_out_tongue:

Originally posted by donfrabrizio
Wat ik hier eigenlijk heb neergeschreven , lees je altijd in de tijdschriften en dan denk je bij jezelf , pfff, dat weet hier toch het kleinste kind totdat je het zelf eens meegemaakt hebt.:stuck_out_tongue:

Dat had ik nou vroeger met die Windows toetsen. Nooit begrepen wat die nou voor nut hadden. Totdat Windows 2000 eindelijk met Windows-D kwam en ik Windows-E leerde. Errug handig.