Verdovingsmiddelen

vbimport

hey,

mijn zus zit op school dat te maken heeft met doctershit enzo… je moet me niet vragen wat want ik heb er geen verstand van. Nu moet ze dit jaar een verslag maken en daar wil ze alvast ana beginnen. Ze wil het hebben over verdovingsmiddelen, niet wiet en coke enzo want daar raak je ook wel verdoofd van of averechtse effect ;)… maar ze meot gewoon een paar sites hebben waar veel info er over staat en evt ook info om het zelf te maken voor het praktijk gedeelte :)… en nee deze info wordt neit voor slechte doeleinde gebruikt… wie info en links voor dit heeft meot even PM-zen !!!

greetz

Bytes4U

ps ik heb het dus over middelen als chloroform enzo

Ik heb nog wat boekjes over alcohol en wiet die ik eens van school heb gejat (waren van die kutboekjes die je niet mee mocht nemen omdat ze er niet genoeg hadden…dan wordt de verleiding wel erg groot :))

Ik weet niet of je er iets aan hebt maar ze hebben het wel over de werkzame stoffen en wat de gevolgen op korte en lange duur zijn? Als je ze wil geef je adres maar, dan stuur ik ze wel even op

zoek op internet maar eens naar

The Anarchist Cookbook

dan heb je voorlopig voldoende stof om jezelf of iemand anders hardstikke stoned of heel erg dood te maken…

Ik denk dat ze trouwens beter eens een afspraak kan maken bij een apotheek of een dokter , die hebben er in ieder geval voor gestudeerd en zullen er vast wel wat van af weten.
Of vraag aan een doker een paar namen van fabrikanten die dat spul maken.

Ook denk ik dat je een heel eind komt op www.dea.gov

Het opzoeken van amazone indianen in het oerwoud lijkt me ietsje kostbaarder dan een documentje downloaden van het internet , maar ik kan me natuurlijk vergissen … :slight_smile:

Originally posted by Mr. Belvedere
Het opzoeken van amazone indianen in het oerwoud lijkt me ietsje kostbaarder dan een documentje downloaden van het internet , maar ik kan me natuurlijk vergissen … :slight_smile:

geld mag toch geen rol spelen…

ps. jammer dat ze het niet over op-peppende middelen gaat hebben…zou ik je meer urls over kunne geven :stuck_out_tongue:

Misschien dat dr Vogel wat in de aanbieding heeft?

neej ff serieus, ik denk dat je op de websites van veel universiteiten (oa Utrecht en Maastricht) veel informatie zult vinden…

Ik ben overigens ook bloedserieus met de titel van dat boek/document… staan aardig wat dingen in over dit onderwerp.