Verdomme wat is die hp inkt duur

vbimport

Sjezis, ik moet een nieuwe kleuren cardridge kopen voor m’n 930.
iemand een goedkoop plekje om dit te kopen??
(wel origineel)

Melch

En ik zoek ze voor een HP 843C…

Als het per se origineel moet zijn dan zou je eens bij Albert Heijn of zo kunnen kijken, die schijnen nog wel eens te stunten met dat soort dingen.

Als het niet perse origineel moet zijn dan zou je ‘Pelikan’ eens kunnen overwegen, die biedt redelijk goede alternatieven.

Anders heb je nog de refills…maar die bieden vaak toch wel iets mindere kwaliteit…

ik heb ne hp970+
kleur : 38ml : 3000bef
zwart : 30ml: 1700bef
fiew fiew

Wel ik heb zelf de HP 970 CXI inkt is inderdaad
belachelijk duur maar via iemand op cdfreaks heb ik inkt gekocht om je (bijna lege) patronen te vullen en dat werkt prima.
En dat scheelt gewoon 4/5 van de prijs …
:smiley: dat print trouwens een stuk relaxer ook …

piek / jat de printers zoals ik doe uit school :slight_smile:
enigste voordeel vande school :smiley:

Ik heb ooit eens inkt gekocht voor mijn hp690, je ken het wel die rommel op die beurzen. Een groot drama, wat een rommel, met een naald je cartridge bijvullen, ik waarschuw iedereen KOOP DAT NOOIT!!!

heb altijd zitten twijfelen navullen of origineel…
heb nog nooit nagevuld maar ik hoor van iedereen maar
negatieve verhalen dus ben blij dat ik het nog niet gedaan heb.

Ik heb nu voor mijn HP een black cartridge van het merk Ecolife liggen en die werken prima… zouden maar iets van 45 piek voor 42ml moeten kosten!

Nouja deze waren gratiz niet klagen dus :slight_smile:

hervulde cartridges zijn over het algemeen niet slecht (zelf navullen kan wel, maar dan doe je iets niet goed :wink: ), maar ik zou nagevulde patronen niet gebruiken als je een perfecte fotoafdruk wilt op fotopapier of zo…dan speel ik liever op safe…

Het grappige is: op die beurs zat die gozer maar te roepen, MENSE met een flesje 5x bijvullen, op zich waar waar wat hij zei, lege cardridge met MAX 20ml inkt bijvullen(100ml in zo’n flesje) alleen gaat in een originele 40 ml. En ik ben erin gestonken.

Crazy

mag je erbij zeggen wie dat was
ne naam ofzo
heb wel intresse als da zo goed werkt

Ik heb wel eens gehoord dat door de druk in de cartridge (luchtdruk is nodig om er inkt uit te spuiten) de inkt boven naar buiten komt en zo je hele printer verneukt!

Gebruik maar de originele inkt als je ellende wil voorkomen.
Heb zelf al verschillende tests enzo gezien met die navulshit maar het werkt zelden en geeft ook zelden een goed (eind) resultaat.

navullen is bij mij geen probleem en de kleuren wijken amper af. bestellen doe ik bij www.millennium.be

Ik heb zelf een oude Olivetti printer die mij een paar jaar geleden 300 piek kostte en de inkt patronen kosten inmiddels 60 voor zwart en zelfs 90 voor kleur. Dat doe ik dus niet meer!

Ik heb nu voor zwart een navulset voor 15 gulden gekocht met de zo gevreesde naald en potje inkt. Werkt prima! Ik kan de naald vullen en zo in het patroon steken. Ik doe nu al een jaar met dat potje voor 15 piek. Afdrukken zijn niet super maar waren ze toch al niet met deze printer. En trouwens voor gewone tekst afdrukken is die goed genoeg…

[i]Greets![/i]

bijvullen :slight_smile:

Ik print gewoon zoveel mogelijk uit op mijn werk. Daar heb ik een HP1120 (A3), HP930 en een HP designjet 230 tot mijn beschikking.

Desnoods leen ik wel eens een inktpatroon om thuis te printen :smiley:

Werken kan soms ook nuttig zijn :smiley:

greetz

heb ook een Hp 930 en heb mij eens bezig gehouden met het hervullen maar dat is een grote knoeiboel
de moeite niet waard

ik hou me daar zelf niet mee bezig, ik laat het doen door een compu winkel hier in de buurt met enkel printersupplies :smiley: