Verborgen harddisk problemen

Na installatie van alochol en clonecd extra virtuele disks gemaakt. In de verkenner / mijn computer zijn de echte harddisks echter niet meer zichtbaar.:slight_smile: :frowning: :rolleyes: :eek: :a Hoe kan ik dit ongedaan krijgen ???:confused: :confused: :confused:

Hallo daar beste nieuweling, welkom aan boord!

Wat voor Windows versie draai je? Toevallig 2000 of XP?
Goed, klik dan maar eens met de rechtermuisknop op het β€œDeze computer” icoon, kies β€œbeheren”. Ga hier naar het schijfbeheer en kijk daar eens welke driveletters aan welke schijf zijn toegewezen. Eventueel kun je dat daar veranderen.

Succes!

ps zou je een andere Windows versie draaien, laat het ons dan even weten (des te meer informatie, des te hoger het detail is waarmee we op jouw probleem in kunnen gaan).

Helaas. Ik gebruik XP home. In de andere accounts zie ik alle drives wel. In de beheers account waar ik dus die NERO heb geinstalleerd zie ik dus noch de harddisks noch de CDrom drives. In de aangedragen beheers window zie ik alle drives en cdroms met juiste namen en drive letters staan echter alle proggies zowel als de verkenner zien hen niet meer.

Iemand anders suggesties?

Dit moet toch echt ergens in de Registry zitten??