Verbinding wordt geregeld verbroken

vbimport

De verbinding met mijn provider wordt geregeld verbroken nochtans probeer ik te surfen op de minst drukke uren. Is daar iets aan te doen? Plz help! thx

ik heb exactly the same problem. En ik denk dat het aan de telefoon kabel ligt. Dus niet aan de verbinding maar aan de kabel zelf, dat ding wat je vast kunt pakken.

Ik had het getest en als je er bijvoorbeeld een klein knikje in maakt wordt de verbinding al verbroken. Dus waarschijnlijk ligt hij ergens klem ofzo iets.

Succes ermee!

Wil je please ff kijken of je op mijn topic kunt reageren? Zou vet zijn…Gaat over Zip files hacken. ThAnX!

volgens mij ligt het wel aan de provider , ik was vroeger bij planet internet en toen had ik dat dagelijks aan de hand , ik ben nu bij world online en heb het niet meer !!!
als iemand de telefoon opneemt terwijl je aan’t surfen bent valt de verbinding ook weg (bij mij toch)
hopelijk ben je er iets mee

Misschien zou het kunnen liggen aan de telefoonkabel want die is nogal lang en dus opgerold…

Misschien is dit niet de oplossing maar ik ken wel een aantal mensen die ook problemen hadden met internet…verbinding verbroken enz.
Kwam door software met de zogenaamde spy…is software met advertenties, de software zet en vervangt diverse bestanden in het systeem die niet betrouwbaar zijn.
Oud nieuws maar als je het wilt nalezen http://grc.com/optout.htm je kunt opt out downloaden en zien of je ook van die spy files op je pc hebt.

Alz je dat progje gebruikt om die spyware er af te halen werken veel dingen niet meer. Bij werkt CuteFtp niet meer nadat ik de adver.dll had geremoved. Alz jullie denken dat het aan bepaalde progjes ligt kan je ook dit doen. Zet een goede firewall er op. (b.v. ZoneAlarm) en elke keer alz de Realplayer allemaal informatie wil doorgeven wat je natuurlijk niet wil stop je het met je firewall, dit kan ook met andere progjes…

Met m’n 56k ook wel eens last van gehad. Wat 't geval was als 'k geen data verstuurde rond 1 a 2 minuten, gooide de provider me eraf. :frowning:
Wat je kan proberen is elke 20 sec. één of andere site pingen, zodat je modem data verstuurt.
Succes

http://viper-server.com
“UNIX is like Lego - you can build anything with it.
Windows is like Duplo, it looks nice, but for all practical
purposes, it is f*cking useless!”

Heb het ook veel te dikwijls voor. Nu is het weer wat beter, maar het is geweest constant, aan uit aan uit …
Binnenkort kabel : VEEL BETER.