Verbinding komt auto bij opstarten

vbimport

Als ik mijn computer opstart dan komt dat schermpje van internet verbinding maken op mijn scherm als ik op annuleren klik komt het nog een paar keer terug en dan is het wel klaar maar het is behoorlijk irri.
een één of ander pogrammatje zal dit wel doen op m’n hd maar ik weet niet welke en het kosten eeuwen om alles door te zoeken!
is er ook een andere manier???

thankz alvast

Waarschijnlijk wil een programma dat je geïnstalleerd hebt verbinding zoeken met internet…

Anders moet je in msconfig kijken (zoek maar in dit forum, is al vaker besproken) of daar iets te vinden is…

Maar ik denk dat er een proggie is dat zich via het internet automatisch wil updaten

Originally posted by pROM=STUK
[B]Als ik mijn computer opstart dan komt dat schermpje van internet verbinding maken op mijn scherm als ik op annuleren klik komt het nog een paar keer terug en dan is het wel klaar maar het is behoorlijk irri.
een één of ander pogrammatje zal dit wel doen op m’n hd maar ik weet niet welke en het kosten eeuwen om alles door te zoeken!
is er ook een andere manier???

thankz alvast [/B]

Je zou dit programma eens kunnen gebruiken.
http://esd.element5.com/product.html?productid=137833

Ik heb een zelfde soort probleem.
Als ik inlog als adminstrator of als user in windows 2000 pro dan wordt er een window geopend genaamd system32.
Ik moet dus iedere keer dit window wegklikken en dat is behoorlijk irritant.
Iemand een oplossing waar ik de boosdoener kan vinden?
Ik heb met regcleaner gekeken of er iets aparts in de startup list stond maar kon niets vinden.

CRE

Originally posted by CRE
[B]Ik heb een zelfde soort probleem.
Als ik inlog als adminstrator of als user in windows 2000 pro dan wordt er een window geopend genaamd system32.
Ik moet dus iedere keer dit window wegklikken en dat is behoorlijk irritant.
Iemand een oplossing waar ik de boosdoener kan vinden?
Ik heb met regcleaner gekeken of er iets aparts in de startup list stond maar kon niets vinden.

CRE [/B]

Probeer dit
http://esd.element5.com/product.html?productid=137833

Onder ME kan je idd gewoon MSconfig doen (start/run: msconfig +enter). Hier kan je onder het tabblad opstarten gewoon selecteren wat wel en wat niet mag opstarten bij het booten van ME.

Onder 2K is het een ander verhaal!
Moet je bij je configscherm systeembeheer kiezen. Dan computerbeheer. Dan systeemwerkset, gevolgd door systeeminfo. Daarna softwareomgeving en daar kijken onder opstartprogramma’s welke progjes allemaal worden gestart door 2K bij het booten.
Nu kan je bij elk programma wat in dat rijtje staat bepaalde gegevens zien waaronder de locatie. Dit is het plekje waar de activering staat in je register. Als je die file eruit pleurt dan zal het progje nie meer booten bij opstarten!

Good luck! :wink:

Kijk daar heb ik wat aan.

Maar ik denk dat ik met Ad-Aware (www.lavasoftusa.com) het probleem niet kan oplossen, want dat spoort alleen ad- en spyware op en kan het voor jou verwijderen.

CRE

Ik heb het ook tijden gehad; stond er nix tussen msconfig of opstarten of autoexec en kon nix vinden :frowning: Ging op een gegeven moment vanzelf weg. Is best wel vaag dat dat dan ineens komt jah :frowning:

ik zal het eens proberen