Veranderingen in de Dutch Fora

vbimport

Wegens het teruglopende niveau op de Dutch Fora heb ik net de volgende wijzigingen doorgevoerd:

• Het Dutch Cafe is hernoemd naar Dutch General Chat
    Het is dus niet meer de bedoeling om zomaar van alles hier te posten. Hiermee doel ik vooral op de postings van Alasta en Ab-normaal (hieronder meer)

• De moppentopic heb ik gesloten. Gelieve geen moppen meer te posten. Ga daarvoor maar naar moppen.nl of lach.nu. CD Freaks is geen plaats waar je eindloze pagina’s met moppen hoeft te posten.
    Er zijn hierop natuurlijk wel uitzonderingen. Bijvoorbeeld als een mop inspeeld op de actualiteit of iets dergelijks. Ik neem aan dat iedereen wel zo’n beetje het verschil kan inzien.

• Ik heb net de personen Alasta Man (=Reboq) en Ab-Normaal van het forum verwijderd. Ik ga hier geen complete discussie over houden. De redenen kan je vinden in de andere topics.

Nu DoMiN8ToR op vakantie is moet ik de komende dagen alles zelf in gaten houden. Ook ik ga aanstaande vrijdag 10 dagen weg. Ik hoop dus dat de bestaande Admins en Mods ons een beetje willen helpen de orde in de fora te herstellen, waardoor het voor iedereen weer een beetje leefbaar kan worden.

Da_Taxman is een weekje terug begonnen aan algemene regels voor de fora. Hoewel deze nog in ontwikkeling zijn lijkt het me een goed moment om deze vast aan te halen. Je kan het word document hier lezen.

Mochten er problemen of vragen zijn kan je me altijd mailen (mp3@cdfreaks.com)

Originally posted by MP|3
Ik hoop dus dat de bestaande Admins en Mods ons een beetje willen helpen de orde in de fora te herstellen, waardoor het voor iedereen weer een beetje leefbaar kan worden.

We trachten onze taak goed te verwezenlijken :wink:

Sorry guys:

Dat was SNEL!
(dat plaatje bedoel ik)

had `m zeker al klaar liggen :slight_smile:

Phrozeman, dat plaatje roeleert zwaar! Je zou hem naar Yorin moeten sturen :slight_smile:

ik vind het een goed besluit enzow :slight_smile:

Dank je mp|3 voor het scheppen van orde van de chaos die was ontstaan :slight_smile: het liep echt uit de hand.maak verder geen woorden meer vuil aan die stoorzenders.

ja is een goeie zaak, het forum was behoorlijk
uit de hand aan het lopen en er kwamen ook
steeds meer topics waaraan ik me irriteerde,
laten we hopen dat deze maatregelen voldoende
zijn.

lekker hoor tax, alles in het engels. nu leest dus niemand het meer.:stuck_out_tongue:
om de volgende redenen:

• Elke druktemaker zegt:’’ Nah, het regelement is in het engels dus ik begrijp het niet.
    *Ik heb vakantie dus ga niet een engelse tekst vertalen naar NL omdat jij het zo nodig uit je nederlandse hoofd in engelse woorden moest vertalen.:stuck_out_tongue:
    ofwel, het gehele regelement wordt dubbel vertaald, dus meer kans op misverstanden.:rolleyes:

maak het maar weer nederlands. :wink:

nahja ik heb het net gelezen, en het is niet zo heel erg moeilijk engels

Tja het werd best een zooitje en dat is maar aan enkele personen (of is het 1 persoon?) te wijten…

ach het is een komen en gaan…
heb ook beetje t idee dat hier toch erg veel jongeren op t forum zitten klopt dat?
niet dat er wat mee is hoor maar inderdaad af en toe zie ik onderwerpen dat ik denk man schrijf nou eens normaal nederlands…maar goed hoop dat niveau beetje opgekrikt wordt…

some nerd!

Wel jammer dat ze weg zijn, was wel iedere dag weer iets nieuws…

Originally posted by Totibbs
*Ik heb vakantie dus ga niet een engelse tekst vertalen naar NL omdat jij het zo nodig uit je nederlandse hoofd in engelse woorden moest vertalen.:stuck_out_tongue:
[/i]

Vertaling naar NL kan iedereen wel uit het admin team, andersom niet per definitie (ja, klinkt arrogant misschien, maar mijn Engels is best goed). Dus om te voorkomen dat ik zowel NL als ENgelse vertaling ging maken en de rest van de admins zou zeggen “we hebben dit niet nodig” en ik dus veel tijd erin gestoken had, heb ik eerst Engels gemaakt.

Ik moet zo weer werken en heb niet eens ontbeten omdat ik toch weer hier zit…die vertaling komt er echt wel, het was ook niet gepland om die regels nu te posten, zoals MP|3 ook zegt, nog in ontwikkeling. Maar de situatie vroeg nu eenmaal om wat er nu is toch te posten…

Opmerkingen en suggesties over de regels (Rules, Tips & Guidelines) zijn van harte welkom, mits in alle redelijkheid en onderbouwd.

Ook ik bezoek deze site al vanaf +/- 1999 ik heb dan wel niet veel gepost. (Ben daar afgelopen week mee begonnen) maar ben me rot geschrokken van hoe sommige mensen hier met
mekaar omgaan. En wat nog veel kwalijker is dat ze dit achter hun computer doen in de ( betrekkelijke anonimiteit) ze beseffen blijkbaar niet wat ze andere gebruikers hier mee aan doen. Dit forum is toch bedoeld om elkaar te helpen en niet wat aftezeiken. Ik hoop nu jullie ingegrepen hebben dat er misschien weer dat samenhorigheids gevoel bij ALLE CDFreakers terug komt en dit voorval snel tot het verleden behoord en wij weer tot de orde van de dag over kunnen gaan namelijk genieten van deze SITE.Verder betreur ik het vertrek van Da_Taxman en Redneck het ga jullie goed maar ik hoop jullie stiekem hier vaak terug te zien.

PS
Verder zou ik de ouders van Alasta Man willen adviseren het school geld van zijn journalistieke opleiding terug te verlangen en over te maken aan een goed doel.
Maar ja dat is een illusie.

Zo dit wou ik even kwijt.

Verblijf ik met vriendelijke groet

Night Hawk

Ik hoop ook dat het nivo stijgt. Ik heb net de thread Poll:Wie Heeft Carlo Genaaid gelezen en vind dat daarmee een absoluut dieptepunt bereikt is. :frowning:

Zal zonder Alasta/Ab niet zo gauw meer gebeuren lijkt me.

ik heb vanaf het begin dat ab en alasta hier kwamen gewten dat ze problemen zouden veroorzaken.

Ab was in het begin echt goed, zeker met die moppen… maar toen die alasta-man kwam is het achteruit gegaan… en die Reboq wordt nu gezien als alasta-man… maar op het oude forum was hij ook al aanwezig en deed hij normaal… vreemd dat deze nu ook geblocked wordt… dit door het ip adres… ik doe dit vanaf mijn werk en daar heeft iedereen het zelfde ip adres, omdat het via de firewall gaat… kan dit niet zijn dat reboq en alasta man de zelfde lijken??

blablabla :slight_smile:
ze zijn weg, jammer voor ze, maar hebben ze zelf gedaan.
Denk wel dat het een verbetring is MP|3, goed dat je alles weer hebt hersteld :slight_smile:
Actualiteitenmoppen zijn zeker welkom; vond het wel grapig op zen tijd een nieuwe mop van flits :slight_smile:

Originally posted by Night Hawk
Verder zou ik de ouders van Alasta Man willen adviseren het school geld van zijn journalistieke opleiding terug te verlangen en over te maken aan een goed doel.

:slight_smile: