Veranderen van datum en uur van een file

Hoe kan ik datum en uur veranderen van bv. een C++ programma (extensie .c)???
Of een .bmp formaat??

Met welk programma?

HELP!!Zeer dringend.:frowning: :frowning:

Originally posted by skawn
[B]Hoe kan ik datum en uur veranderen van bv. een C++ programma (extensie .c)???
Of een .bmp formaat??

Met welk programma?

HELP!!Zeer dringend.:frowning: :frowning: [/B]

Bijvoorbeeld met Directory Freedom

toen ik “klein” was (lees: 1985 ofzo, toen we onze eerste PC hier hadden) had ik daar een programmaatje genaamd PCTools voor, dat was o.a. Hex editor, en je kon ook file attributes e.d. veranderen. misschien heb ik het nog wel liggen op een 5.25" diskette (ik heb alleen geen 5.25" diskdrive meer :frowning: )

Originally posted by Crazy Bob
toen ik “klein” was (lees: 1985 ofzo, toen we onze eerste PC hier hadden) had ik daar een programmaatje genaamd PCTools voor, dat was o.a. Hex editor, en je kon ook file attributes e.d. veranderen. misschien heb ik het nog wel liggen op een 5.25" diskette (ik heb alleen geen 5.25" diskdrive meer :frowning: )

Ben jij al zo oud?

(toen was ik waarschijnlijk net geboren!)

Originally posted by Crazy Bob

En jij bent een pc freak? Zo’n die-hard zou zelfs 2 5,25"floppydrives moeten hebben!

Originally posted by Murphy23x
[B]
Ben jij al zo oud?

(toen was ik waarschijnlijk net geboren!) [/B]

zZzUCHT… Sorry hoor, Maar 't moet zijn “da’s jong!” Realiseer je dat de meeste hier al geboren waren toen jij nog in je vaders sterrenkijker zat…:smiley:

Anyway… kijk hier es!