Ventilator = herrie = MAD

Ik heb mijn pc een half jaar en nu maakt die fan in ene een herrie als ik mijn pc aan zet.

als ie in windows is en ik er 5 of 10 minuten achter zit, dan is het weer over.

kan de fan kapot zijn? ik heb nog garantie dus…

heb ik ook vaker last van je kunt hem schoonmaken door hem los te maken
en dan het stikkertje op de achterzijde los te halen
je krijgt dan het asje van de ventilator te zien daar goei je een paar druppeltjes naaimachine olie in ofzo en dan is het probleem opgelost

Grz JAP

Jepz werkt vaak goed!

Wat ook goed is is olie uit een spuitbus of lach niet… de fan inspuiten met deodorant (ja dat kan wel eens werken hoor… kost nix dus proberen is zekers de moeite waard!)

heb ik ook aan de hand gehad.Probeer eens je voeding los te schroeven en er dan terug aanhangen.Het werkte bij mij.

Ohja indien je fan loszit kun je hem nog wat verder losschroeven en dan een stukje piepschuim ertussen, dan rammelt hij niet meer (heb ik bij 1 van mijn casefans ook gedaan… weliswaar met dubbelzijding kleefband maar het effect is gelijk!)

héhé ik heb da probleem ook al
jaren
goe da’k et weet

ik zal het eens uitproberen
alvast weer bedankt allemaal

close s.v.p.

Ik heb een vraagje dat hierover gaat. Ik heb eerst gezocht wat altijd van Tax moet. Maar dan toch ff mijn vraag.

Mijn ventilatortje op mijn videokaart maakt een klere herie. die ene in je kast, die omlaag blaast. Kun je daar dan ook inspuiten met deo:confused: ik heb geprobeerd hem te ontstoffen, maar het lijkt niets te helpen. nog tips?

Ik heb… eh had ook zo’n koelertje op me GF2mx zitten en die begon ook een klereherrie te maken! Alsof ie nie goed gesmeerd was ofzo! Werd er helemaal nuts van! :mad:
Heb dat klereding gewoon gedemonteerd! Alles werkt nog perfect overigens! :wink:

Originally posted by Wookie
Ik heb… eh had ook zo’n koelertje op me GF2mx zitten en die begon ook een klereherrie te maken! Alsof ie nie goed gesmeerd was ofzo! Werd er helemaal nuts van! :mad:
Heb dat klereding gewoon gedemonteerd! Alles werkt nog perfect overigens! :wink:

En of dat nou zo goed is?:confused: Die koelribben van mijn GeForce2 MX400 voelen zich na 2 uurtjes UT spelen toch wel heet aan hoor! En dat is met de fan aan!