Veel uploaden en dan geen internet

Hallo,

Ik zit met het volgende probleem: :sad:

-. IK wil mijn website die ik lokaal op mijn pc host uploaden naar een internet host ( site ), de website is 50 mb groot en bestaat uit 6000 bestanden, veel al kleine bestanden. nu is dit geen probleem, maar het volgende gaat steeds fout.

De programma;s die ik trouwens gebruikt heb zijn FlashFXP,Total commander en smart ftp.

Als ik de bestanden gaat uploaden dan na een paar minuten kan het programma niet meer met internet communiceren en explorer ook niet, als ik dan 2 a 3 minuten wacht dan kan ik weer op internet en verder uploaden :a

Nou heb ik al contact gemaakt met mijn Speedtouch adsl2 modem om te kijken of daar de fout zit maar daar is niks aan de hand, waar door het dus in windows zelf ligt.

Als de upload begin dan gaat er per minuut rond de 1000 bestanden uit, waar door het lijk dat windows zeg, Even stoppen en na een paar minuten moet je dan weer verder, Heb al verschillende instellingen gedaan in de programma’s kwa verbinding PASV ect… upload laag gezet zelfs op 10 kb/s en nog steeds vast lopen :Z

verschijnlijk zit er ergens een beveiliging in windows,

Heb zelfs zonder firewall en virusscan geprobeerd, en verschillende host providers uit getest, het probleem blijft waardoor het vermoeden ligt dat het met windows te maken heeft.

Hopelijk weet iemand wat het probleem is, :bow: