Vcd trader (Dutch only)

vbimport

Weet iemand waar hij is gebleven ?
z'n Pagina is al dagen niet bereikbaar
http://www.vcdtrader.tsx.org

Hij komt terug!!!
Maar dan als DivX TRADER!
Speedy

tja ik wil ook wel is weten waar ie is, ik krijg al 1 maand 2 films nog van hem…dan komt er maar niet aan!
mr. easy krijgt ook nog iets van hem al heel lang,ik ben dus blijkbaar niet de enige…
dus vcdtrader laat is wat van je horen, waar blijven die cd’s nou is?

mlzls
pheno

zeg THE DUKE,
er is heir al een dealer experience forum, maar waarom wordt er niet ff een BLACKLISt aangemaakt ofzo, want das veeel handiger,
er is ook al vaker naar gevraagt toch? dus blijkbaar vinden vele mensen ut een goed idee!

ik bedoel maar: bijna wekelijks lees je weer iemand over bijv. cd holland, laatst waren er meer als 20 replies op, waarom wordt dat nou niet een keer voor eens en voor altijd vastgelegt??
ik hoop dat je er iets mee doet…
mzlls
pheno

english please…read the rulez…

and BLACK LIST…? not a good idea…

Er staat dus duidelijk: Dutch Only !

Ik heb contact gehad met vcdtrader en hij komt terug.
Hij wordt geen Divxtrader, het is zelfs nog onduidelijk of hij terug komt met een nieuwe homepage.

Greetings (da’s wel Engels)
Minihoolie

Ze moeten wel gaan werken aan die prijslijst dat lijkt me ook wel handig om te zien

Greetings,
Matt

Die vcdtrader belazert je van alle kanten, hij belooft steeds weer en weer en weer…

En het mooie is je rekent erop, en dan is het gewoon weer gelogen. Dit gaat nu al ruim 2 maanden zo en telkens dat ik hem spreek over icq (email reageert hij niet meer op als het te moeilijk is voor hem) blijft hij ZOVEEL echt beloven, ik wordt helemaal depresief van die oplichter.

1 goede tip: Bestel NOOIT bij deze gast, hij belazert je van alle kanten !

WAARDELOZE DEALER, diep triest…

kan ik me geheel bij aansluiten ezsupplies, got the same!
bye bye
pheno