VCD Probleem

vbimport

ik kan die vcd’s niet aan de praat krijgen… het zijn van die *.dat filetjes (eigenlijk dus mpegjes) en mediaplayer pakt ze niet… ook heb ik nu xingmpegplayer gebruikt, en die doet het ook niet…
kan iemand helpen?

thx

en als je renamed naar .mpg of .mpeg of .avi ofzo??

nope werkt ook niet

avmpgseq.dat heten die files als ik het goed heb

indien je ze niet kunt openen gok ik erop dat je de codec niet hebt geinstalleerd… euhh ga ff online en probeer ze met mediaplayer af te spelen, als hij de codec niet aan boord heeft gaatie ze vanzelf downloaden…

VideoCD’s hebben geen codec nodig om af te spelen. Als je hem niet in Xing of Media Player kan afspelen is waarschijnlijk je VideoCD defect.

Originally posted by jasonkidd32
[B]ik kan die vcd’s niet aan de praat krijgen… het zijn van die *.dat filetjes (eigenlijk dus mpegjes) en mediaplayer pakt ze niet… ook heb ik nu xingmpegplayer gebruikt, en die doet het ook niet…
kan iemand helpen?

thx
[/B]

Als je een brander hebt installeer je Nero gaat naar het menu videocd dan naar new dan sleep je die datfile erin controlleerd of die afspeeld via de play knop en brand hem opnieuw.
:cool:

PowerDVD is ook wel goed om hem mee te bekijken.

LMAO een vcd kan je wel degelijk met je media speler afspelen doet het volgende :

start media speler op.
kies dan openen
browse bestand
ga dan op de vcd naar de dir mpegav die ziet er dan leeguit
kies dan bestandtypen en zet deze op all files(.) dan zie je een .dat bestand staan deze klik je aan en je film begint thats all :slight_smile:

ik heb ook al vcds gezien met 2 .dat bestanden dan moet je 2e kiezen de 1ste is dan een intro of een stukje reclame.

hehe… lol :slight_smile: Ik weet hoe dom ik lijk… maar dat had ik ook wel door RDJ :slight_smile: thx anyway

Ik lachte je niet uit of zo meer om de antwoorden mensen(dit bedoel ik niet neerbuigend) gaven hier terwijl deze manier van afspelen toch algemeen bekend is dacht ik…

Originally posted by RDJ
Ik lachte je niet uit of zo meer om de antwoorden mensen(dit bedoel ik niet neerbuigend) gaven hier terwijl deze manier van afspelen toch algemeen bekend is dacht ik…

Ik weet niet waar jij het over hebt, maar dit spreekt uiteraard voor zich…het gaat erom dat het op die manier dus niet werkt!
En ik kan bijna zeker wel zeggen dat die VCD fucked is als ie niet met Xing werkt!!!