vBulletin

Ik heb gister voor iemand vBB op zijn webserver geinstalleerd alleen nou heb ik een paar prob’s bij het configgen:

1. Hoe zet ik de mogelijkheid om users attachments te laten posten uit.

2. Hoe zet ik de mogelijkheid om users message icons te laten posten uit.

3. Hoe stel ik de title’s in van users. bv, na 40 posts geen newbie meer ofzo en vanaf 1000 posts daily visitor of zo.

4. Hoe kan ik mijn eigen smilie’s neerzetten, of moet ik daarvoor gewoon de oude image file’s overschrijven?

Verder gebruik ik versie 2.2.0 aangezien ik geen nieuwere kon vinden zo snel!

Originally posted by Sorcerer
4. Hoe kan ik mijn eigen smilie’s neerzetten, of moet ik daarvoor gewoon de oude image file’s overschrijven?

Deze heb ik al gevonden, stond rechts in de navbar maar de rest weet ik nog niet!

Originally posted by Sorcerer
[B]Ik heb gister voor iemand vBB op zijn webserver geinstalleerd alleen nou heb ik een paar prob’s bij het configgen:

1. Hoe zet ik de mogelijkheid om users attachments te laten posten uit.
    [/B]

Voor de rest moet je gewoon even zoeken in de settings van je admin panel, het zit er echt allemaal in… (ben gewoon te moe/lui om het allemaal uitgebreid voor te kauwen nu)

Ok, ik heb alles gevonden dankzij een of andere dude van IRC alleen weet ik nog niet hoe ik die fockin message icon’s moet uitzetten!

Heb er pas nog eentje opgezet… is heel erg makkelijk te vinden in het admin panel :slight_smile:

ennuhh de handleiding op vbulletin.com doet ook wonderen :smiley:

Originally posted by Dee-ehn
[B]Heb er pas nog eentje opgezet… is heel erg makkelijk te vinden in het admin panel :slight_smile:

ennuhh de handleiding op vbulletin.com doet ook wonderen :smiley: [/B]

idd, maar je hebt zo’n enorme shitload opties indat admin panel!

Handleiding is idd wel makkelijk!