Vbullet probleempje

vbimport

Ik heb vbullet 2 beta 1 geinstalleerd, er zitten daar ook een soort van pull down menutjes
(http://www.poemelforum.f2s.com/vbullet.jpg)
Alleen zoals je op de link hierboven kunt zien is de tekst bij mij wit, dat schiet natuurlijk niet op, ik heb al vanalles geprobeerd em zwart te maken maar dit lukt niet, iemand enig idee waar ik dit verander?

in je control panel staat bij de inhoudsopgave een onderdeel “styles”. Klik onder “styles” op “modify”. Druk in het rijtje van “default” op “edit fonts/colors/ect”. In het volgende scherm kan je kiezen welke kleuren en welke lettertypes je forum moet hebben.

suc6,
Joker007

Zover was ik ook al :slight_smile: maar het probleem is: welke moet ik pakken?

Originally posted by poemel
Zover was ik ook al :slight_smile: maar het probleem is: welke moet ik pakken?

okee in dat scherm staat een vakje waar voor staat “Body tag”. In het vakje staat ongeveer zo’n tekst:
<body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000" id=“all” leftmargin=“10” topmargin=“10” marginwidth=“10” marginheight=“10” link="#000000" vlink="#000000" alink="#000000">
Bij mij is de achtergrond wit (is code #FFFFFF) en de text zwart (code #000000). deze kan je zelf gewoon aanpassen.

suc6,
Joker007

Originally posted by Joker007
[B]

okee in dat scherm staat een vakje waar voor staat “Body tag”. In het vakje staat ongeveer zo’n tekst:
<body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000" id=“all” leftmargin=“10” topmargin=“10” marginwidth=“10” marginheight=“10” link="#000000" vlink="#000000" alink="#000000">
Bij mij is de achtergrond wit (is code #FFFFFF) en de text zwart (code #000000). deze kan je zelf gewoon aanpassen.

suc6,
Joker007 [/B]

Bij mij staat het er ook precies zo: <body bgcolor="#ffffff" text="#000000" id=all leftmargin=“10” topmargin=“10” marginwidth=“10” marginheight=“10” link="#000000" vlink="#000000" alink="#000000">
Alleen heb ik nog steeds hetzelfde probleem :(…

ik heb het hele board nu maar gedelete, en ga het nu opnieuw uploaden, maar toch bedankt

okee suc6 ermee

Originally posted by poemel
ik heb het hele board nu maar gedelete, en ga het nu opnieuw uploaden, maar toch bedankt

Ik denk dat het probleem bij F2S.com ligt Poemel! Je zal wel de juiste instellingen gedaan hebben maar F2S.com heeft de nare eigenschap niet meteen de nieuwe pagina te updaten waardoor je steeds de oude blijft zien (met de verkeerde kleuren).

Ik heb F2S.com al meerdere keren over dit probleem gemaild maar de enigste reactie was “Hold CTRL+REFRESH” maar dat helpt geen zak. Ik denk dat het ergens bij hun servers ligt maar hoe precies weet ik niet :frowning:

Zeer irritant probleem dus want ik heb met een UBB forum op F2S.com precies hetzelfde: replies worden niet meteen getoont. Een ander UBB forum van mij bij VirtualAve (die je wel kent ;)) heeft dat probleem niet :confused: Je hebt het dus misschien wel voor niets gedelete :frowning:

Maar nu kun jij alles mooi zelf naar eigen hand inrichten :wink: