VB service pack nodig

vbimport

Hallo,

Ik ben begonnen met mn CNE 6. nu heb ik een demo cdtje mee gekregen met opdrachten. het enige probleem is dat hij niet de intensie krijgt om zich zelf te gaan installeren en steeds de boodschap weer geeft: You cannot install this VB5 aplication without the latest service pack. first being installed onto this computer. please install the lastest service pack and rerun this installation. Ik heb bij microsoft eens rond geneust en daar de VB6 runtimes gedownload. maar ook hierna krijgt de cd nog steeds niet de intensie eens te gaan installeren heeft iemand hier toevallig een oplossing voor of kijk ik iets over het hoofd?

Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit van een servicepack voor VB gehoord (klinkt ook een beetje vreemd). Ik ken wel servicepacks voor Visual studio, maar niet voor VB zelf.

Ik denk dan ook dat het niet om een servicepack voor VB gaat maar een SP voor Windows zelf. Ik zou zeggen: download eventjes alle updates en probeer het nog eens :slight_smile:

Microsoft Baseline Security Analyzer 1.2 er over gehaald 1 update beschikbaar en dat was direct x 9b verder alles compleet in de microsoft lijn :confused:

MSBSA is niet helemaal perfect :slight_smile:

ja oke is van vriendelijke vriend bill die nog wel eens een foutje wil maken in zijn productie lijn :slight_smile: maar jammer genoeg nog steeds niet aan de praat :S probeer het al de heledag :bow: zo voor de pc maar jammer genoeg nog nada zo maar eens proberen met windows 98 SE of 2000 of het daarop gaat lukken. als mensen nog ideeen hebben graag :smiley: