Vastlopen in windows

vbimport

Mijn compu loopt laatste tijd soms vast vlak na opstarten. Hij zit dan al in windows en ook desktop enzow al opgestart, maar dan stopt ie?

Doet je processor koeling het? DIMMetje stuk? Potdikkie, het kan zoveel zijn! :confused: Lekkere hulp ben ik :rolleyes:.

Welke Windows draai je? Ik heb het namelijk met XP.
Als ik te lang wacht met inloggen :confused: dan hangt het systeem.

En wat laadt je allemaal tijdens het opstarten?

Ik laad niet veel,

MSN
Dekstop delen iets
klok :stuck_out_tongue:
en realplayer

verder niks… heel vaak doet ie het gewoon maar soms loopt ie opeen vast (win 98 p3 500 64 mb )

vastlopen zodat een programma kressjt of vastlopen dat zelfs je muiscursor niet meer reageert…

Ik heb het met Win 98 SE. Vooral in spellen. Ik weet het probleem niet en de processor is geloof ik niet te warm. Maarja, als iemand wat weet dan hoor ik het wel.

Hij crasht dus bij het opstarten en zonder dat ik iets speciaals doe. Windows doet niets meer, maar de muis kan nog wel bewegen zeg maar.

Iets wat ik eigenlijk standaard doe als de pc weer kuren heeft is gewoon de harde schijf formateren en dan de hele mikmak er weer opzetten.

Het kost wel wat tijd maar dan doet die het ook weer goed voor een tijdje :slight_smile:

Jojk: wat draai je nou voor OS? In Win2k en XP kan je sowieso al gemakkelijk in de logs kijken wat er PRECIES vast is gelopen! Tjek je control panel maar is!

ik zie dat je maar 64 mb ram hebt? ze raden 128 aan, misschien ligt het daar aan?

greetz

sorry, dacht dat je winxp draaide

ikzefl heb dat probleem ook geregeld
dat ik plots de melding krijg
explorer heeft een ongeldige bewerking uitgevoerd
met windows Me had ik met dit probleem niet te kampen
met win98 dus wel…
maar win98 opnieuw installeren is de enige remedie
ikzelf ben er gewoon weg te lui voor :wink:

Originally posted by Wookie
Jojk: wat draai je nou voor OS? In Win2k en XP kan je sowieso al gemakkelijk in de logs kijken wat er PRECIES vast is gelopen! Tjek je control panel maar is!

:slight_smile:
lees maar eens goed terug :wink: