Vastlopen explorer

vbimport

Jaja, hier ben ik nogmaals met een probleem in NT4.0 . Ik moet hier op mijn werk noodgedwongen mee werken en kijk echt uit tot we Windows2000 kunnen installeren. Voorlopig kan dit niet omdat het softwarepakket waar we mee werken Windows2000 (nog) niet ondersteunt.

Als ik met Outlook Express mail verstuur (alleen versturen op mijn tekenpc voor de veiligheid zeggen ze), en ik browse dan met explorer naar een webpagina waar (toevallig) een flash onderdeel op staat, dan loopt explorer onherroepelijk vast. Als Outlook Express niet actief is, kan ik wel gewoon door die webagina’s browsen. Zelfs de banner van webpeppers met die flashgames doet explorer vastlopen als outlook express geopend is.

Dit is soms echt ergerlijk. Meestal surf ik een beetje als ik een paar bestanden doormail. Maar als explorer dan vastloopt, is er ook niks meer aan.

greetz
vipken

Eigenlijk geen id maar install anders ff alles opnieuw, mayB dan over! (maar dat zullen ze wel nie ok vinden op je werruk!) Hebben jullie dan geen netwerkbeheerder dan?!

Kan je niet die flash-plugin opnieuw downloaden/installen ??

Misschien uit je configscherm_software pleuren ??

Wat? Een netwerkbeheerder? Man, in feite heb ik hier op mijn werk nog het meest verstand van computers. De anderen liggen maar wat te modderen en zo.

Ik heb alles al eens opnieuw geïnstalleerd maar dit probleem blijft zich voordoen. Ik zal er maar mee leven, zekers. In juni zouden we misschien kunnen overstappen naar Windows2000.

greetz

Originally posted by vipken
[B]Wat? Een netwerkbeheerder? Man, in feite heb ik hier op mijn werk nog het meest verstand van computers. De anderen liggen maar wat te modderen en zo.

Ik heb alles al eens opnieuw geïnstalleerd maar dit probleem blijft zich voordoen. Ik zal er maar mee leven, zekers. In juni zouden we misschien kunnen overstappen naar Windows2000.

greetz [/B]

Als er verder op je werruk toch niemand verstand van heeft dan maak je toch gewoon een dualboot sysje aan met NT/2000!!
Als je dan gaat Inetten dan boot je gewoon ff naar 2K!!! :wink: