Vanwaar je Nickname?

vbimport

Weer eens een topic om dieper in de psyche van de gemiddelde freaker te duiken.

De meest vreemde namen zijn hier op het board te vinden: Mijn vraag, hoe kom je aan je nickname of wat betekent hij?

Mijne (jojk) is gewoon m'n voornaam (raar maar waar)

OK… mijn verhaal

Eerst was het Dreadnought, die naam las ik eens in een aftieteling toen ik aan het zappen was.
Vaak was die naam te lang dus maakte ik er D-nought van.
Dat was voor velen moeilijk te onthouden dus maakte ik er DN van.
Aangezien DN vaak weer te kort was om te reggen of al bezet was, heb ik er Dee-ehn van gemaakt…

En that’s my story :smiley:

Originally posted by Dee-ehn
[B]OK… mijn verhaal

Eerst was het Dreadnought, die naam las ik eens in een aftieteling toen ik aan het zappen was.
Vaak was die naam te lang dus maakte ik er D-nought van.
Dat was voor velen moeilijk te onthouden dus maakte ik er DN van.
Aangezien DN vaak weer te kort was om te reggen of al bezet was, heb ik er Dee-ehn van gemaakt…

En that’s my story :smiley: [/B]

Goh, dat verhaal heb ik vaker gehoord , volgens mij gisteravond nog :wink:

Mijn verhaal:
Ronald werd roland, roland werd afgekort naar rol, rol werd rolo omdat mijn vrienden dat leuk vonden of zo… en ik ben dj, dus da word dj rolo :slight_smile:

Ook dat verhaal heb ik gisteravond nog gehoord ja :smiley:

prefix gekregen dankzij een vriend van mij suffix zelf toegevoegd, omdat ik vond dat het beter klinkte zo

Originally posted by Mattel007
omdat ik vond dat het beter klinkte zo

Klonk
(sterk werkwoord :wink: )

Studeer fiscale economie… The Taxman vond ik zo keurig, dus beetje slang en voila, Da_Taxman (Spaties worden vaak ook niet geaccepteerd)

emmm
mijne verklaring

ik was voor de 1ste keer op cdfreaks
ik wou iets posten
en ik moest me aanmelden
ik wist toen nog niet waarover het ging
toen heb ik mijn echte naam ingevuld ( stoem stoem)

en nu zoveel post
tja
shit happens

en p.s. da_daxman
in mijne mick zit wel eens spatie in

Hahahaha egg weer een Carlo actie :smiley:

Originally posted by carlo vaesen
en p.s. da_daxman
in mijne mick zit wel eens spatie in

Ja, hier paktie dat wel, maar deze nick heb ik al sinds 1994, de registratie van mijn hotmail accountje en daar mogen geen spaties…

5 jaar geleden was ik bezeten van Duke Nukem 3D :smiley:

mijn pa noemde me Duke :slight_smile:

dit vond ik nogal gewoon en ik heb er dan maar The Amazing voor gezet :slight_smile:

en ik heet AmazDuke op irc omdat ik maar 9 letters kon invoeren daar :slight_smile:

die van mij omdat ik absoluut niet creatief genoeg ben er zelf eentje te bedenken en ik hoorde net een cabaret stukje van Hary Jekkers over een man die zich altijd inschreef als Piet Hein.

tja Joker007. Eigenlijk is het Joker, van Batman weetjewel. maar de naam Joker was hier al in gebruik, dus werd het Joker007

Bij mij ligt het anders als je zou denken :smiley:

vip staat in mijn naam namelijk niet voor very important person alhoewel dat mooi meegenomen is. Het is eigenlijk een cocktail die ik vrij veel dronk in mijn studententijd.

vip = vodka icetea pulco

ken is gewoon mijne voornaam …

greetz

Ik had altijd gedacht dat je jezelf een VIP vond… ja dat is een belangrijke topic dat heb ik nu wel in de gaten…

Jamalski is een hardcore ragga gast uit Colombia die nu in New York woont. Heel weinig mensen kennen hem en ik vind zijn naam nogal cool, dus vandaar mijn nick.

Ok, komt ie. Ze noemen me Mo als afkorting. toen zijn ze me Mootje gaan noemen. Onder andere de vriendin van Dee-ehn ;). En toen ben ik het als nickname gaan gebruiken.
Dat was het wel eigenlijk.

lekkere moot :wink:

hahaha, ok :wink:

Originally posted by Mootje
Ok, komt ie. Ze noemen me Mo als afkorting. toen zijn ze me Mootje gaan noemen. Onder andere de vriendin van Dee-ehn ;). En toen ben ik het als nickname gaan gebruiken.
Dat was het wel eigenlijk.

Mootje ook weer terug…ik begon haar al te missen (misschien komt het ook doordat ik niet alle topics meer lees) :wink:

Als gast van den boerenbuiten zal het me nooit in mijne kop schieten, behalve dan soms den drank :smiley:

Het is inderdaad wel eens handig om te weten hoe sommige nicknames ontstaan.

Ennuh Da_Taxman, Mattel007 is je al voorbij gestreefd met zijn posts. Of ben je al aan de VUT?

greetz