Van WMA naar MP3

Hallo,

Ik heb verschillende muzieknummers met extentie "wma"op mijn pc staan, als ik hier op klik kom ik op de site van Microsoft terecht waar ik o.a. dit zie :

“U bent op deze pagina terechtgekomen omdat u hebt geprobeerd met gekopieerde inhoud van cd’s: De inhoud op een computer- of besturingssysteem dat is bijgewerkt te herstellen, of Bestaande inhoud op een andere computer te gebruiken.”

Ik krijg deze nummers ook niet gebrand en ook niet omgezet naar MP3 (met dBpower AMP Music Converter). Hoe kan ik dit nu wel omzetten naar MP3, en hoe kan ik ze toch op een cd branden ?

Groetjes,
JR

Waar heb je deze nummers gedownload.
Dit heeft met de beveiliging te maken van Microsoft. Beveiligde WMA tracks kunnen in principe alleen afgespeeld worden op de PC waar ze gemaakt zijn…van de ‘originele disc’ (van backup kan ook).

Als je deze tracks niet zelf van de originele CD afgehaald hebt (geript), dan heb je waarschijnlijk geen copyright hierop. Het verwijderen van dit systeem is mijns inziens niet legaal en dus kan ik je daar niet bij helpen op dit forum.

Ik stel voor dat je de originele CD (die je natuurlijk hebt) nog een keer ript, maar dan in MP3, dan moet je ze later nog gewoon kunnen afluisteren op je PC en eventueel nog branden op CD.