Van een map mp3/wav's een Cue sheet maken?

Goed, ik zal uitleggen wat mijn probleem is:

Voor de fun maak ik van audio CD’s met behulp van EAC 1 Wav file met Cue Sheet!

Die Wav daarvan maak ik met Audition 6 monofiles die ik met Surcode weer omzet naar 1 DTS wav file.

Met behulp van de Cue Sheet en het proggie Cue Splitter weet ik met Nero een hele mooie DTS mixedup Audio CD te maken. Die ik ook wel is upload in een nieuwsgroep!

Maar…nu heb ik dus ook 200 gig aan diverse MP3tjes, veel complete albums!

Nu wil ik die MP3’s omzetten naar wav, geen punt, maar ik wil ook daarvan een Cuesheet kunnen maken en dezelfde procedure uithalen als hierboven maw:

MP3 = Wav = Cuesheet = Audition = Surcode = DTS Wav (1 lange file want elke losse track met Audition behandelen is gekkewerk (1 dag bezig met 1 album (15 tracks)) Cue Splitter = Nero is DTS mixedup Audio CD!

Begrijpt iemand wat ik bedoel?

Ik dacht zelf aan het maken van een ISO of andere image (Bin/Cue) van die MP3’s (ik wil een album van Pink Floyd doen), die via EAC weer rippen, met een CUE Sheet en dus behandelen als bovenstaande…vooralsnog wil dat niet lukken!

In afwachting van…

groet

Je kunt toch van de mp3 met nero een audio cd maken.
Plaats de cd , open EAC en klik dan op Action dan op Create Cue Sheet> Single Wav file.
Geef er een correcte naam aan.
De cue sheet wordt nu gemaakt.
Dat zelfde doe je als je van alle wav’s 1 grote wav file maakt [zelfde naam geven als de Cue file.
Daarna breng je de grote wav file in Audition en doe je je ding.
Als daarna klaar bent kun je dus met Cuesplitter de cue sheet gebruiken om de grote wav file weer te splitsen.

Oja , met MP3 audio splitter joiner maak je van alle wav’s 1 grote

Je kunt ook een andere optie gebruiken in EAC.

Action>Copy Image & Create Cue Sheet > uncompressed

De cd wordt dan omgezet naar wav bestanden en een cue sheet [met naam]

Daarna kun je alle wav bestanden weer samen voegen tot 1 grote.

De cue file kun je dan weer gebruiken als je de DTS klaar hebt.

Of stop je cd erin en klik aan de linker kant op IMG, dan wordt er ook een cue gemaakt met wav bestanden die je dan weer samen kan voegen enz. enz.