Van dale

vbimport

Mijn versie van Van dale (versie 1.0 van 1997) draait niet onder Win2000 zijn er al nieuwere versies uit die wel onder win2000 draaien?
FTP’s niet posten (wel mailen)
Tnx

Dan maar een cross posting, sluit deze maar af, er wordt toch geen antwoord op gegeven.

Jemig zeg…verwcht je binnen 40 min een antwoord ofzo??

jep ben nog een beetje boos voor wat er met de posting van motocross madness gebeurd is vannacht

Als ik em had, of wist waar die te vinden was had ik dat echt wel verteld hoor…

Om nu bij iedere post t evermelden of ik em wel heb of niet heb vind ik een beetje ver gaan, alleen maar om reacties te geven om bepaalde mensen gerust te stellen dat er wel wordt gereageerd op hun postings (bedoeld als geintje hoor, voordat je dadelijk hier boos op reageert )

Maar Sorry Bierspier, 'k heb echt niet…

Da_Taxman

zo bedoelde ik het nu ook niet hé Taxman, jij en de admins en nog een paar anderen leveren goed werk op CD-Freaks, maar ik vind het erg dat wanneer er een vraag gesteld word bepaalde personen het nog niet nodig vinden om bedankt te zeggen, zo’n dingen gaan er bij mij niet echt in, en dat haalt me het bloed van onder de nagels.
Groeten aan al degene die zich inzetten op cd Freaks, en aan de lamers kan ik alleen maar zeggen Rot op

Weet ik toch Bierspier.
Had gweoon even behoefte om er een schepje bovenop te doen na de reactie van RNG

je houdt altijd mensen die zich boven gemiddeld inzetten en mensen die ervan profiteren. het zou me niet eens verbazen als er mensen zijn die zich om de zoveel topics opnieuw registreren om dom te kunnen blijven doen en verwachten dat anderen ze helpen.

Maar dit wordt een beetje off topic zo…

Ik hoop dat je van Dale snel vindt, als ik em tegenkom toevallig laat ik het je wel weten!

Da_Taxman

Bedankt Tax

same here…spierbier…

maar ejh zak m maar sluite?

ja doe maar hoor.