Van Dale 1.0

vbimport

heb n cd met erop van dale groot woordenboek … 1.0
dit is n copie
alleen bij installatie werkt het niet
er zit laserlok protectie op

hoe kom ik daar vanaf zodat t werkt ?

je bedoeld een copy kunnen maken overd e laserlock ?
clone cd is het antwoord :smiley:

download de copy protection detector van scout en check daar de juiste opties voor die cd :slight_smile:
http://www.gamefreakcdcopy.com

als ik je goed heb begrepen he ?

Tis al een kopie, maar die werkt niet (zo begrijp ik het tenminste).

Effe zoeken naar een patch dan.
http://astalavista.box.sk is een goed begin

Ik heb ook de laatste nieuwe versie van vandale woordenboek, bij volledige installatie werkt het niet, enkel bij de gedeeltelijke installatie (wanneer je van cdrom gegevens opvraagt) werkt. Als iemand een oplossing voor dit probleem heeft…
Indien er iemand een (volledig) werkende versie heeft van vandale 2000 heeft, geef dan maar een seintje, kben geïnteresseerd :wink:

Scooby2

Originally posted by ^scooby2^
Indien er iemand een (volledig) werkende versie heeft van vandale 2000 heeft, geef dan maar een seintje, kben geïnteresseerd :wink:

Ik heb hier wel nog een werkende vandale liggen ja,…maar ik weet niet of hij van 2000 is.

Indien intresse mail me maar : mick_cdz@hotmail.com

verkopen mag nie hier mick :stuck_out_tongue: :smiley:
mail mij maar whahahahah

Originally posted by ken08
verkopen mag nie hier mick :stuck_out_tongue: :smiley:
mail mij maar whahahahah

Tuurlijk niet verkopen joh ! wat denk je wel van mij :wink:

Ik zal em wel traden ofzo,…in ieder geval als ie genoeg stuff heeft enzo :slight_smile:

koop anders gewoon in de boekenwinkel de van dale zit geen
copy-protection op. :smiley:

ken en mick & mac mag ik jullie aanmanen een beetje serieus te blijven op serious questions & answers forum

Vriendelijke groet!

Originally posted by Mattel007
[B]ken en mick & mac mag ik jullie aanmanen een beetje serieus te blijven op serious questions & answers forum

Vriendelijke groet! [/B]

Mijn welgemeende excuses. :wink:

hahahahaahha
welneemende exucuses
da klinkt wel
erg wur eh mick ?

het was een clonecd image die ik had gedownd, label is EGVD_PLUS met dezelfde serial zoals Wilma vermeldde
bedankt voor de reacties en als er iemand een volledig werkende versie (plus) heeft, laat me maar iets weten :wink:

greetz
scooby2