Van alles

vbimport

Yo allemaal,

Ik heb die Toyota Celica in Frankrijk zien rijden Mootje, en die is inderdaad ERRUG mooi :slight_smile:
Verders; ik moest maar eens zoeken naar Cartman_cdz dealerboard ofzo zeker voor een dealerforum? Iemand die ik ken wilde wat verkopen… …niet slim, maar toch…

Is het waar dat de BSA geen opsporingsrecht meer heeft/krijgt? Ik las zoiets in een Telegraaf op vakantie…

Hebben jullie Max Payne al? Ik niet maar het schijnt NOGAL gaaf te zijn :slight_smile:

Nou ik verwacht wel wat antwoordjes van de freakertjes… volgende week ga ik trouwens nog een weekje naar Friesland naar park IetWiet ofzo. Weet iemand daar wat vanaf? Ik ga met t vrouwtje mee, en haar broertje en broer (waar ik bij in de klas zit) en een paar vrienden van ons:) Maar ik zou dus niet weten waar het precies is en hoe je het schrijft en of het daar beetje ok is… …iemand ervaring duz?

Ik heb die Toyota Celica in Frankrijk zien rijden Mootje, en die is inderdaad ERRUG mooi :slight_smile: Leuk voor je

Verders; ik moest maar eens zoeken naar Cartman_cdz dealerboard ofzo. Idd, al weet ik het niet zeker

zeker voor een dealerforum? Iemand die ik ken wilde wat verkopen… …niet slim, maar toch… idd

Is het waar dat de BSA geen opsporingsrecht meer heeft/krijgt? Ik las zoiets in een Telegraaf op vakantie… heb ik geen id van

Hebben jullie Max Payne al? Ik niet maar het schijnt NOGAL gaaf te zijn :slight_smile: tis wel leuk jah

Nou ik verwacht wel wat antwoordjes van de freakertjes… voldaan

volgende week ga ik trouwens nog een weekje naar Friesland naar park IetWiet ofzo. Weet iemand daar wat vanaf?’‘nee’’

Ik ga met t vrouwtje mee, en haar broertje en broer (waar ik bij in de klas zit) en een paar vrienden van ons:) Maar ik zou dus niet weten waar het precies is en hoe je het schrijft en of het daar beetje ok is… …iemand ervaring duz? nee