Valt mij op:

vbimport

Overdag slaap ik en is er niets op televisie om als achtergrond geluid te dienen.

Maar over het algemeen probeer ik het toch ook overdag gezellig te maken, maar dan zijn er ook andere dingen die ik 's nachts niet kan regelen en ik dus iets vaker achter mijn keyboard wegmoet (en ook al is ie draadloos, kan em toch niet al te ver meenemen.

Da_Taxman

Dat het 's avonds hier veel drukker is dan overdag. Jammer, want 's avonds kan ik niet van de partij zijn, want thuis heb ik een 56k modempje en dat zou te veel gaan kosten (ben ook maar student). Overdag daarintegen kan ik de hele dag hier zijn via mijn werk , maar dan slapen de echte die hards zoals bijvoorbeeld RNG, Taxman en nog een paar (iemand die wel een glaasje port lust en niet vies is van vissen bijvoorbeeld).

Vind het toch jammer Misschien na mijn stage wat meer 's avonds internetten…

ja klopt wel ja…dat heb ik ook…alleen heb ik wel kabel maar heb nooit zin om 'savonds na een dag “hard” werken nog tot 3.00 op sinternet te zitten.

Maar waarom zorgen we niet dat we net zo’n gezellige zooi ervan maken zoals Portje*, RNG en Tax er 's nachts van maken ? OVERDAG

Dat is ook mijn idee koekie,
Gewoon gezellig maken overdag, lang leven de Kabel.

deKIKker

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Gamefreak_cd_copy:
[b]…maar dan slapen de echte die hards zoals bijvoorbeeld RNG, Taxman en nog een paar (iemand die wel een glaasje port lust en niet vies is van vissen bijvoorbeeld).

Vind het toch jammer Misschien na mijn stage wat meer 's avonds internetten…[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Ik slaapwandel nou ook of niet…
ik heb een satalietverbinding en een notebook mee in de auto zo ben ik overal bereikbaar…

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>
Ik slaapwandel nou ook of niet…
ik heb een satalietverbinding en een notebook mee in de auto zo ben ik overal bereikbaar…<HR></BLOCKQUOTE>

Daarom ben je dus een die-hard

dan ben je toch echt geschift.

zet het scherm maar vast op je voorruit anders mis je een hoop.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by portje*:
[B]dan ben je toch echt geschift.

/B]<HR></BLOCKQUOTE>

snik …portje …da meen je niet

Ik zou zo’n mobiel pc’tje met headset aanschaffen, ben je overal online. Met zo’n schermpje voor je ogen is volgens mij best kewl.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Administr8or:
Ik zou zo’n mobiel pc’tje met headset aanschaffen, ben je overal online. Met zo’n schermpje voor je ogen is volgens mij best kewl.<HR></BLOCKQUOTE>

Is kut autorijden

Schaf ik toch zo’n Jaguar aan, zit optioneel zo’n scherm geprojecteerd op de voorruit, terwijl je rijdt.

He Taxman, moet je dat systeempje aanschaffen, zijn van die pyramides, vangen alle draadloze signalen op en sturen die dwars door muren enzo. Het enige wat je dan nog moet doen is zorgen dat je in elke kamer een monitor hebt staan…