Vakanties

vbimport

Ben net terug van een zalige wintersportvakantie. Deze keer heb ik het nog es gewaagd om op 2 latten te staan. Dat beviel me heel aardig. Volgende keer zal het waarschijnlijk weer snowboarden worden, hoewel dat wel zal afhangen van de kwaliteit van de sneeuw.

Zijn er hier nog freakers die een vakantie in de sneeuw verkiezen boven een strandvakantie?

greetz

neee echt niet, winter is kut en koud…
zomer is lekker en warm en mooie meiden en strand en feesten en bier en terasjes enzo…
maarja ieder z`n eigen mening natuurlijk :slight_smile:

Originally posted by xian
neee echt niet, winter is kut en koud…
zomer is lekker en warm en mooie meiden en strand en feesten en bier en terasjes enzo…
maarja ieder z`n eigen mening natuurlijk :slight_smile:

Dat is dus een misverstand dat iedereen heeft over wintersport eh …

Wij hadden stralend blauwe hemel met een verschroeiende zon. Resultaat was dan wel een povere kwaliteit van de sneeuw. Op de terrasjes zie je dan ook knappe meiden in bikini en skibroek liggen :smiley: . Apres ski is toch ook feesten me dunkt … en bier hebben ze in elk café …

BTW, des zomers zoek ik ook de stranden en discotheken in zuiderse gebieden op. Maar als het kan ga ik op wintersport…

greetz

Originally posted by vipken
[B]

Dat is dus een misverstand dat iedereen heeft over wintersport eh …

Wij hadden stralend blauwe hemel met een verschroeiende zon. Resultaat was dan wel een povere kwaliteit van de sneeuw. Op de terrasjes zie je dan ook knappe meiden in bikini en skibroek liggen :smiley: . Apres ski is toch ook feesten me dunkt … en bier hebben ze in elk café …

BTW, des zomers zoek ik ook de stranden en discotheken in zuiderse gebieden op. Maar als het kan ga ik op wintersport…

greetz

[/B]

hahah zeg dat dan…jij geniet gewoon dubbel :slight_smile:

Lol,

ik vind het zo’n zonde om niks met mijn zuurverdiende (uch uch) geld te doen. Zomaar alles op de bank zetten is niks voor mij. Voor hetzelfde geld wordt je morgen overreden door een NS trein…

greetz

Overreden door een NS trein? Optimist… als ze al rijden moet je zolang wachten door de vertraging dat je wel een andere manier zoekt om zelfmoord te plegen :smiley:

Maareuh zelf geef ik ook sterk de voorkeur aan een zonvakantie. Alhoewel ik skien wel leuk vind (niet dat ik er erg goed in ben) kies ik toch duidelijk voor de zon aangezien deze me veel beter kan bevallen… hoofdzakelijk voor het veel buiten zijn (ook 's nachts), terras hangen, mooie meiden met weinig kleren etc etc… that’s what’s life all about :smiley:

Ik ben 2 keer gaan skien op echte sneeuw. dat was niet echt gaaf omdat ik samen met mijn ouders en aanhang ging. we zaten in een iets te klein huisje, met smerig eten en net in dat dorpje was er niets te doen na het skien. er was dus niet zo veel aan maar ik heb wel plannen met vrienden op school gemaakt om met hun op wintersport te gaan. kijk en dat maakt het meteen een stuk gaver!!! ik verheug me daar nu al op.

maar toch weet ik niet of het plezier op de skies die mooie naakte vrouwen kan doen vergeten :rolleyes: we zullen het wel merken.

Liever geen sneeuw of ijs om mij heen en zeker niet tijdens een vakantie. Wat dacht je van een zon vakantie in Griekenland of Egypte ( voor de moslims ) ? Zeker weten dat je daar meer babes ziet liggen in bikini. Trouwens ook ZONDER wat weer een spetterend beeld geeft op het netvlies. Drank is er overal hoor of het nu bier wijn ouzo of raki heet. Trouwens warmte maakt je losser en geiler en in zo’n ski hansop zit alles toch een beetje in de verdrukking. Apres swim is ook heejoh hajoh en werkt ook beter bij 30 graden in combinatie met wat vloeibaars. Nee voor mij geen Kaproen plezier.

Mijn ouwe lui kunnen zelf al niet skiën of snowboarden. De ‘koude’ staat hun trouwens toch niet aan. Dus zo kon ik steeds met vrienden op wintersport en feesten als de beesten :smiley:

Het maakt eigenlijk niet zo heel veel uit waar je op vakantie gaat, ligt er gewoon aan met WIE je gaat.

Persoonlijk ben ik wel gesteld op enige luxe en comfort, dus een busreis naar Praag om daar in een tentje te gaan kamperen zie ik mezelf niet meer doen. Met de trein of vliegtuig naar Wenen om daar in een leuk hotelletje te verblijven vanwaaruit allerlei uitstapjes mogelijk zijn des te meer.

Temperaturen rond de 25 graden zijn prima, lekker relaxt en niet te warm, of gewoon een of twee weekjes skiën in Oostenrijk. Op tijd opstaan om tijdig bij de lift te zijn en dan een mooie route uitzoeken om op je gemak naar beneden te skiën, onderweg lekker pauzeren en even genieten van het zonnetje, want uit de wind en in de zon merk je echt niet dat het vriest…

Helaas pas weer tijd voor skiën als het skiseizoen afgelopen is en na mijn investering in de stereo (die als het goed is deze week geleverd gaat worden) zal er weinig overblijven om een week in een hotel in Wenen te gaan zitten.

Relaxen in luxe en comfort, dat zou mijn ideale vakantie zijn :wink:

Van de zomer naar Parijs met me girl; zo’n 5 days en ook ff bij Donald & Mickey kijken! :wink:

Dan 2 dagen thuis en dan vertrekken naar 1 of ander Grieks eiland! (Lesbos genaamd; voor de Turkse kust!)

Das pas relaxed man! (… laptop mee… als ik die had! :wink: )

Ik zou ook liever gaan wintersporten dan op zomervakantie!!! Want skiën is namelijk zoooooo kicku!!! :smiley:
Maar een zomervakantie op z’n tijd is toch ook wel weer relax…

Greetz

Zes woorden: Zon, Zee, Zomer, Bloot, Bier, Plezier.

Nou ik gaat eind Juni met mijn vriendin een dag of 3 naar dat disney euro (of zoiets) dan nog een maandje of 2 w88 en dan in the plane richting turkye (kan er ook nix aan doen) maar ik zit daar denk wel best.

4sterren hotel aan een baai ipv zee
All inclusive
11 daagjes
temp gem 35 graden
3 zwembaden ofzo

maar ut beste blijft EVERYTHIN IS FREEEE!!!

en dat maar voor 1200,- piek per persoon

Cool, ik zit ein Juni ook in the plane richting Turkije.
Lekker zonnig.
Maarreh, dat 35 graden gemiddeld kan je op je buik schrijven, zeg maar eerder een graadje of 40 gemiddeld.

Vakantie vakantie…Ja ik ben net terug. Back from Canada. 2 weken wezen boarden. Waarvan 1 dag met sneeuwscooters wezen raggen en 1 dag heliboarden!!! Dat is echt super vet. Dus ‘powder to the people!!’ :smiley:
Ben nu weer 2 dagen aan het werk. Gaat wel weer. Een beetje bij komen maar voor de rest…Trouwens veel lekkere babes in Canada. Enne…Ik heb het allemaal op TAPE. Ik zal er proberen een babe video van te maken! Hahahaha. Dus bestellingen ff meelen!
Was echt te wouwie!
:wink:

Originally posted by King Dingeling
Vakantie vakantie…Ja ik ben net terug. Back from Canada. 2 weken wezen boarden. Waarvan 1 dag met sneeuwscooters wezen raggen en 1 dag heliboarden!!! Dat is echt super vet. Dus ‘powder to the people!!’ :smiley:
Ben nu weer 2 dagen aan het werk. Gaat wel weer. Een beetje bij komen maar voor de rest…Trouwens veel lekkere babes in Canada. Enne…Ik heb het allemaal op TAPE. Ik zal er proberen een babe video van te maken! Hahahaha. Dus bestellingen ff meelen!
Was echt te wouwie!
:wink:

Waar ben je dan geweest in Canada … ben zelf ook van plan om eens daarheen te reizen.

greetz

misschien maar ff aankondigen, dat ik midden jullie een 1,5 week naar Spanje ga, samen met me vriendin :wink:

Originally posted by Mattel007
[B]misschien maar ff aankondigen, dat ik midden jullie een 1,5 week naar Spanje ga, samen met me vriendin :wink:

[/B]

Midden in wie? :wink:
Daar ben je in ieder geval vroeg bij dan…als je ons nu al aan het idee laat wennen dat je ergens in juli een anderhalve week in het buitenland verblijft…ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik niet nu al afscheid neem, maar daarmee nog even een paar maandjes wacht :smiley:

Originally posted by vipken
Waar ben je dan geweest in Canada … ben zelf ook van plan om eens daarheen te reizen.

Ik ben in Kimberly, Lake Louise, Banff, Panaroma, Fortress en Fernie geweest. Je kan daar overal lekker boarden als er veel sneeuw ligt. Suck6 :wink: