Vakantie!

vbimport

Jongens en meisjes, dames en heren:

Het is zover.
Ik ga vanavond op vakantie.
Ik zal dit forum 2 weken moeten missen.

Edit:

Ik zal JULLIE 2 weken moeten missen, da’s nog erger.

Greetz,
The Sorcerer

HF enzo

ik vertrek binnekort voor een weekje naar Normandië

we zien je nog wel verschijnen
en als je daar een pc’tje vastkrijgt

doen ons ff snel de groetjes
see ya
geniet ervan !!!

Mazzelpikken,

Ik moet nog gewoon 2 of 3 :confused: weken werken, maar daarna gaat ik lekker naar Spanje… :slight_smile:

het amusement , ginder laat nog iets van je horen hé

have phun!!

(ikke wil ook op vakantieeeee)

Ik heb pas 20/8 vakantie! :frowning:
Maar dan wel lekker 8 weken nie werken!!! :wink: (4 weken vrij en 4 school; hehe!)

Waar ga je heen? Naar china ofzo te zien aan je plaatje? China lijkt me wel vet om eens heen te gaan eigenlijk

Alleen wel irritant dat als je in een dorpje bent, dat dan al die kinderen en ouderen naar je kijken als ‘rijke westerling’

plaatje komt uit het spel mortal kombat mocht het je nog niet opgevallen zijn :wink:

Tis Raiden he :slight_smile:

Originally posted by Mattel007
plaatje komt uit het spel mortal kombat mocht het je nog niet opgevallen zijn :wink:

jaaaaaaaaa dat wist ik…dat is een van de weinige spellen die ik in m`n leven helemaal grijs heb gespeeld, mk3 dan…

prettige vakantie :slight_smile:

BAH moet nog ruim 4 weken

Originally posted by xian
[B]

jaaaaaaaaa dat wist ik…dat is een van de weinige spellen die ik in m`n leven helemaal grijs heb gespeeld, mk3 dan…

[/B]

ik ook, ik heb de originele mk1 (snes), mk2(megadrive), mk3(snes), ultimate mk3(snes), mortal kombat trilogy (psx), mortal kombat 4 (psx) en mk gold (dreamcast niet origineel) gekocht de dag dat ze voor het eerst in de winkel lagen. Kortom Midway heeft veel geld aan mij verdiend. Maar de koelste mk figuur is toch wel scorpion. Zijn fatalities roelen

hm… nog maar 2,5 week en ik zit in Spanje…

Binnenkort lekker met de auto van de zaak naar Italie. Declareren als Peper en een fantastische tijd hebben :slight_smile:

Ik ga gewoon in een vreemd hol zitten, is ook leuk :stuck_out_tongue:

Originally posted by Ab-Normaal
Ik ga gewoon in een vreemd hol zitten, is ook leuk :stuck_out_tongue:

Ruil tijdens de vakantie dan met het hol van Mr. Hankey!! Zit je ook in een vreemd hol! :stuck_out_tongue:

ik zal zelf wel een vreemd hol graven :wink:

Zelf een vreemd hol graven:confused:
is dat net zo iets als een kuil voor een ander graven en er zelf niet invallen of een gegeven paard niet in de bek schijten??

Originally posted by RaSta
ik zal zelf wel een vreemd hol graven :wink:

Zeker duitser?! haha! :stuck_out_tongue: