Vaak ik 1 week al te lang!

vbimport

DUTCH ONLY

Als 'crew' weet ik dat mensen vaak ongeduldig kunnen zijn.. 1 week is vaak al te lang om te wachten.. NOU ga het dan lekker in de winkel kopen ofzo! Ik durf te wedden dat veel dealers er NIET alleen voor het geld er zijn. Dus kommop en 'give em some slack'.

Er zijn natuurlijk rotte appels maarja..
Zeg luitjes vertel eens hier iets over. waarom toch altijd die eeuwige haast? Je kunt ook altijd nog 600+ meg download en dan heb je em gelijk...

bye en mazzel
The Replicator www.liquid-cd.com

He The Replicator, vanwaar die frustratie ?? Keep it cool, u’r doing a fine job !!!

CYA, VTec

precies, ik had het niet over een week maar over een dag, ik vind persoonlijk dat je in ieder geval klanten moet laten weten dat hun email is aangekomen, ja ook nog de volgende dag al.

maar goed met kabel kan ik dat ook makkelijk zeggen…kost niets meer of minder dus constant online…

Haast jazeker als je al meerekent dat tussen bestelling en verzending wel 1 week tot 2 weken gaat zitten.

En als je mij de sites geeft waar ik [zonder dat ik steeds moet voten] zo compleet spellen en programma;s kan downloaden.
ik bedoel kabel…geen probleeem.

Zo dat wou ik nog ff kwijt

<straks ga ik solliciteren bij liquid,
als marketing manager>

Frustratie… nou niet echt maar er zijn dudes die kunnen er wat van… vraag Larek maar die kan er vanalles over vertellen. Wist je dat het gros van de dealers stopt door problemen met klanten… dus 1000 emails telefoontjes etc… Really sucks als je bedenkt dat ze allemaal lekker hun best willen doen…

Ik vind dat dit ook wel eens gezegd mag worden

Het spijt me zeer hoor jongens, maar afhankelijk van de grootte van de bestelling vind ik dat als je het geld hebt, echt wel in een week kan leveren. Anders duurt het wel erg lang. Dit geld natuurlijk niet als er nog cd’s besteld moeten worden of als het een enorme order is.

okay… okay als je het geld hebt dan zou ik het liefst binnen 3 dagen leveren zelfs!! Maar das toch ook normaal… als je dat niet ‘altijd’ of bijna altijd kunt moet je er niet aan beginnen

Sommige crews leveren nog niet binnen 3 maanden…Das pas lang.
Maarreh die vraag hierboven naar die
sites waar je kunt downloaden is een hele
goeie. Als iemand ze weet, post ze dan svp.
Thanx.

He The Replicator, ik kan me ook voorstellen dat je gek van die klanten kan worden, maar andersom: wij als klanten horen vaak ook nooit meer iets, als het bijvoorbeeld wat langer kan worden (tenminste bij sommige dealers), en dan wordt je als klant vaak wel zenuwachtig of je geld wel is aangekomen ofzo iets. Een poosje terug had ik wat bij een dealer bestel (eind juli), pas na een paar keer ‘lastig’(lees: emails) zijn geweest hebben ze uiteindlijk de cd opgestuurd. Zij meende hem al verstuurd te hebben, wat achteraf niet klopte. Maar ja, toen waren we wel al weer 3 mnd verder. Soms gebeurt het ook dat men al aan ziet komen dat bv een TW wat langer opzich laat wachten (vanwege een inval), als dealer moet men dan gelijk de klanten daarover informeren (dat het wat langer kan duren), zodat zij (de klanten) weten waar zij aan toe zijn. En dat gebeurt helaas niet altijd. Ach, dit zal per dealer ook wel weer verschillen. Maar op dat gebied heb ik wel wat slechte ervaring, en ben dan snel geneigt om een andere dealer te zoeken.

If you want to download FULL games or programmes you’ve just got to go to http://flow.notrix.net/
When you get there just click on WAREZ and bam youre there.
I’ve just finished downloading DRIVER.

cul8er

Ik vind dat Liquid gelijk heeft…

ok langer dan een week, kan niet… maar toch soms duurt het bij ons ook wat te lang… SORRY daarvoor… het ging HEEEL lekker in de vakantie… toen netwerk problemen, en we konden geen FUCK meer doen, nu zijn we terug, maar het duurt nog ff…

Maar jongens, een week levertijd is netjes…

!

-== Im # 1, so why try harder ?, huh ? ==-
-== http://www.Not-Allowed.8m.com ==-

Het klopt… 1 week ik voor brand-ceedeekes goed… Wij leveren zelf binnen 4 WERKdagen dus van maandag t/m vrijdag. Weekend hebben we lekker vrij en dat zeggen we ook altijd. Maar helaas luisteren niet altijd alle mensen die bij ons kopen. damn Maar waarom dan altijd die eeuwige frustraties van de kopers. Weten zij niet dat als je iemand anders zijn geld ripped je die klant verliest en dan zullen er wel meer volgend…

Zodra jullie weer bereikbaar zijn, zal ik wat bij jullie bestellen. Wat ik heb gelezen over jullie, belooft veel goeds + mooie nieuwe games erbij staan, die andere dealers nog niet hebben !!!

He Snowie, heb jij voor mij de missende bestanden van Driver ? Een aantal zijn niet meer te downloaden.

Laat maar, heb ze al !!

[This message has been edited by VTec (edited 20 October 1999).]

VTEC>

mail ff naar replicator@liquid-cd.com en misschien kunnen we nu al iets regelen

l8rz

Liquid, ik wacht wel totdat jullie weer online zijn, ik heb geen haast. Heb momenteel toch al te veel games die nog gespeeld moeten worden, maar…bedankt voor het aanbod !!! CYA VTec