Vaage reclame

vbimport

zie je allemaal mensen met lang haar dat omhoog staat enzo. Zie je iemand bij de kapper zitten. Komt ie eruit z`n haar in model…

Dan Carpet land -50 %…

WTF !!! Damn heb ik wat gemist ofzo :confused:

Had-ie dan misschien nog maar de helft van zijn haar over? (-50%) (ik heb 'm nog niet gezien…)

Originally posted by whatever
[B]zie je allemaal mensen met lang haar dat omhoog staat enzo. Zie je iemand bij de kapper zitten. Komt ie eruit z`n haar in model…

Dan Carpet land -50 %…

WTF !!! Damn heb ik wat gemist ofzo :confused: [/B]

Lang harig carpet??

Ik denk iets in de trant van :

als je een hoogpolig tapijt wilt , hoef je niet meer een matje te leggen van je eigen hoofdhaar , dan kun je beter naar Carpetland gaan , want daar zijn ze nu 50% goedkoper.

Dat is het beste wat ik kan verzinnen :slight_smile:

LoL :slight_smile:

slaat helemaal nergens op, maar mensen hebben het er over dus dat is de beste reclame…

Volgens mij ging het over ‘Stormachtige reclames bij Carpetland’ en vandaar die wilde kapsels. Die kapper heeft er verder niets mee te maken behalve dan dat hij de stormkapsels weer in model brengt… Zo heb ik het begrepen :slight_smile:

dat iedereen precies weet over welke reclame het gaat! niet gedacht dat de freakers zoveel reclame (bewust) bekijken!

:wink:

wie kijkt er nou TV? Films = Leechen.
Dus…

Ik heb ook geen id waar jullie over brabbelen

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Ik denk iets in de trant van :

als je een hoogpolig tapijt wilt , hoef je niet meer een matje te leggen van je eigen hoofdhaar , dan kun je beter naar Carpetland gaan , want daar zijn ze nu 50% goedkoper.

Dat is het beste wat ik kan verzinnen :slight_smile: [/B]

of iets in de trant van ze zijn zo onder de indruk van die 50% korting dat hun haarer recht overeind is komen te staan dat ze naar de kapper ,moeten gaan om hun haar weer in fatsoen te krijgen:D

ik heb de reclame nog nooit gezien dus ik heb geen flauw idee waar dit over gaat.

Originally posted by xian
ik heb de reclame nog nooit gezien dus ik heb geen flauw idee waar dit over gaat.

Moet je maar wat meer TV kijken :wink:

Ik ken de reclame ook niet, maar ook ik kijk zelden TV…

Euh… “Geen haar op m’n hoofd die er aan denkt om daar ooit iets te kopen, zelfs niet met 50% korting!!” :stuck_out_tongue:

Dag al dat het aan mij lag dat ik er nix van snapte… Maar ik zie het al ze hebben gewoon bedroefend laag reclame budet daar bij carpet land…