USBLINKKABEL hoe installeer ik het

Ik wil met een usblinkkabel verbinding maken maar het wil maar niet lukken kan iemand mij hierbij helpen…

Op zich zou het wel handig zijn om te weten welke Windows versie je gebruikt…

Originally posted by kardelen
Ik wil met een usblinkkabel verbinding maken maar het wil maar niet lukken kan iemand mij hierbij helpen…

[Ten eerste wil ik verbinding maken tussen mijn laptop en mijn computer en ik gebruik windows xp

Draai je op allebei de machines Windows XP? Staat er een firewall aan op een af op alletwee? Ook die van XP zelf bedoel ik. Antivirus? Evt Proxy kan ook nog. Je usb kabel werkt? je usb poorten werken allemaal? en staan ook aangezet? (in de Bios) En wil je toegang tot Files op de ander? Of gewoon compleet Remote Controle? Scheelt een hoop als we deze info hebben.

mzzl Dunedain:eek:

Originally posted by Dunedain
[B]Draai je op allebei de machines Windows XP? Staat er een firewall aan op een af op alletwee? Ook die van XP zelf bedoel ik. Antivirus? Evt Proxy kan ook nog. Je usb kabel werkt? je usb poorten werken allemaal? en staan ook aangezet? (in de Bios) En wil je toegang tot Files op de ander? Of gewoon compleet Remote Controle? Scheelt een hoop als we deze info hebben.

mzzl Dunedain:eek: [/B]

het is inderdaad veel info zeg, allebei machine draait met XP en ik allebei met firewall en ik mijn usb werken, ik wil internetten via mijn laptop via usblinkkabel. Ik programma geinstalleerd die ik bijgeleverd heb gekregen en ik krijg geen connect

groetjes kardelen