USB Reader voor Smart Media

vbimport

Ik heb sinds een tijdje een Siemens SL45 gekocht ennuh ben er heeel erg tevreden over. Het enige is dat het uploaden van mp3tjes eruuuuuug lang duurt over zo’n serial kabeltje…dus toen ik es rondkeek zag ik dit dingetje dus…(zie subject) en d8…zou dat de oplossing zijn??

gaat dat werken? en hoe pcies?

Sandisk heeft van die apparaatjes…
Zijn erg handig om je Compact Flash kaartjes in te steken en daarmee uit te lezen of bestanden op te zetten.

Het gaat niet sneller dan rechtstreeks op de speler, daar zit nog steeds de bandbreedte beperking op van USB (hoewel ik het hier met mijn Jukebox niet echt langzaam vind gaan hoor)

Originally posted by Da_Taxman
[B]Sandisk heeft van die apparaatjes…
Zijn erg handig om je Compact Flash kaartjes in te steken en daarmee uit te lezen of bestanden op te zetten.

Het gaat niet sneller dan rechtstreeks op de speler, daar zit nog steeds de bandbreedte beperking op van USB (hoewel ik het hier met mijn Jukebox niet echt langzaam vind gaan hoor) [/B]

Hmz…het lijkt me toch wel sneller gaan??? :confused:
Normaal gebruik ik namelijk een SERIELE kabel…en ik neem aan dat je met USB toch wel een heel stuk sneller bent…

Ik doe er echt uren over om mijn 32MB vol te krijgen zeg maar…:mad:

Denk dat taxieman in de vroege ochtend over die seriële kabel heeft gelezen…

Via USB is de data-overdracht inderdaad veel sneller, dan is zo’n apparaatje enorm handig…

Originally posted by Smart@$$
[B]Denk dat taxieman in de vroege ochtend over die seriële kabel heeft gelezen…

Via USB is de data-overdracht inderdaad veel sneller, dan is zo’n apparaatje enorm handig… [/B]

denk het ook!..hmm voor ongeveer 100 piekies heb je der al 1 geloof ik…hmz…eerst maar ff een grotere kaart kopen dan!
Als je trouwens 128MB moet volpompen is ie denk wel een halve dag bezig zonder dat apparaatje :stuck_out_tongue:

Originally posted by Smart@$$
Denk dat taxieman in de vroege ochtend over die seriële kabel heeft gelezen…

Wat een smartass ook he :wink:

Mjah, had niet goed gelezen inderdaad.
Met dat apparaatje van SanDisk zul je de MP3’s sneller op je CompactFlash kaartje hebben staan…

Originally posted by Da_Taxman
[B]
Wat een smartass ook he :wink:

Mjah, had niet goed gelezen inderdaad.
Met dat apparaatje van SanDisk zul je de MP3’s sneller op je CompactFlash kaartje hebben staan… [/B]

sja als @- zijnde wordt er zwaar op je gelet :wink: