USB onder windows95

vbimport

Hallo

Weer een probleempje ik heb een externe brander met een usb aansluiting en een pc met usb poort nu is het enige probleem dat windhows 95 van billy de boel weer niet ondersteund ik heb al geprobeerd de boel te upgraden naar win 98 maar probleem daarvan is dat hij na 80% stopt en er achter komt dat hij geen goed bestuurings systeem heeft wie kan mij bij dit probleem helpen

Groetjes

Edje_007

Ik denk dat je het beste eerst de usb-poort via je bios uit moet schakelen en dan windowshoos op je harde schijf moet zetten. Als je een pci-usb kaart hebt eerst eruit halen en dan later als je windows geinstalleerd hebt je kaart er wer in stoppen en dan de goede driver installeren. Succes!

Windows 95 OSR 2.x zou het moeten kunnen (met een bepaalde patch, naar het schijnt), maar ik heb daar weinig vertrouwen in.

Om Windows 98 te installeren zijn verschillende mogelijkheden, afhankelijk van welke versie je hebt:
Retail Full, Retail Upgrade of OEM.

Maar vanaf een kaal systeem werkt het 't beste, als ik het goed begrepen heb is de installatie toch al verpest door een eerdere poging. Als je PC snel genoeg is voor een externe USB brander, dan moet Windows 98 helemaal geen probleem zijn, probeer dan Windows 98 SE te installeren, heb je het meeste aan dan.

Hey is al gelukt heb de harddisk van die pc er uit gesloopt en in mijn eigen pctje gedaan vond de gene van de harddisk niet zo denderend maar goed toen maar van eigen pc geburnd want werd totaal niks maar bedankt voor jullie reacties

Groetjes

Erwin

Zijn er nog mensen die op 95 draaien dan?!
LOL :stuck_out_tongue:

Jahoor ik heb nog wel wat comps staan die op 95 draaien

Maareuh met OSR 2.0 en hoger kan Win95 omgaan met USB, maar dit is nog zeer buggy…

Ik ben sowieso niet zo kapot van USB dat werkt lang niet altijd even vlekkeloos…

Originally posted by Dee-ehn
Ik ben sowieso niet zo kapot van USB dat werkt lang niet altijd even vlekkeloos…

Die scanner hiero doet het anders prima! :stuck_out_tongue:

Heb zelfs is een netwerk bij iemand via USB aangelegd! Doet het ook nog! (zo’n Trust pakketje :stuck_out_tongue: )

Bij Win95 release C doet ie dat allemaal automatisch…scheelt een hoop gezeik. :wink:

Kan beter windows 2000 pro er ff op kachelen ben je van een hoop gezeur af

Originally posted by cord
Kan beter windows 2000 pro er ff op kachelen ben je van een hoop gezeur af

Aangezien het nu een pc is waar 95 op draait denk ik nie dat de specificaties van deze pc hoog genoeg zijn om ook 2000 te kunnen draaien! :wink:
Misschien wel 98?!