Usb muis eigen wil

hallo.
ik heb de trust gm-4200 muis, en om de 5a10 min komt dat geluid van dat er een usb apparaat de pc uitgaat, en dan een seconde later hoor je dat geluid dat er weer iets aan wordt gesloten. M’n muis doet het dan dus niet. Dit duurt ook wel eens langer dan 1 sec, ((20 a 30). Ik heb de driver al 50x opnieuw geinstalleerd en bij apparaatbeheer de installatie ongedaan gemaakt. wie kan mij helpen. Soms beweegt hij ook zelf over het scherm…

ik krijg rechtsonder zo’n ballon:

http://img479.imageshack.us/my.php?image=muisprobleem6jx.jpg

bvd

Ik denk dat je de USB polling frequencies wat hoger moet zetten. Dit kun je doen in de hardware properties (rechtermuis toets op My Computer, linkermuistoets op properties, hardware, device manager; windowskey + pause/break key werkt ook) van de USB devices. Zet tevens de energy savings op al je usb drivers/devices uit.

huh i kom er niet uit, bij eigenschappen?

:frowning:

Je gaat met je cursor op Mijn Computer staan en dan klik je 1 x met je Rmuisknop. Komt een schermpje omhoog Dan ga je naar Eigenschappen en dan naar Apparaatbeheer . Dan zoek je je muis op en doe je hetzelde met je Rmuisknop. Je kunt dan waarschijnlijk kijken hoe vaak de muis polt ( oftwel laat weten dat hij er is dmv van een signaaltje.) Als hij dit niet vaak genoeg doet dan denkt Windows iedere keer dat de muis weg is en daarna dat hij er weer is en gaat dan aan de slag met hardware installeren. Bij de Universal Serial Bus ( controllers) Deze staan ook in het lijstje kun je aangeven dat ze niet aan powersaving mogen doen. Dit kun je bij je muis zelf ook doen. Je unt wel laten staan dat hij de PC uit standby mag halen.

mzzl Dúnedain

bij eigenschappen op m’n muis (onbekend apparaat is dat want hij ziet die driver opeens niet meer) staat Algemeen, Stuurprogramma, Details en bronnen. Geen apparaatbeheer :frowning:

Het blijft natuurlijk Trust rotzooi :). Probeer de muis eens op een ander systeem of daar hetzelfde euvel gebeurt.