USB modem

vbimport

Ik weet dat SiteCOm een USB modem heeft, maar of die Mac compatible is weet ik niet.

Het schijnt (ik durf mezelf er niet op vast te pinnen, ga af op wat enkele klanten mij verteld hebben) dat ook normaal SDRAM in een Mac past. Mac dealers zullen beweren van niet en vragen veel meer voor het geheugen. Van andere producten durf ik het niet te zeggen, ik werk niet bij een Mac dealer.

MS Sidewinder USB schijnt ook Mac compatible te zijn. Ik zou eens rondkijken op Mac Sites. Ik zal wel iemand vragen in Amerika die ik ken en Mac freak is, wat hij nog weet.

Da_Taxman

Stel : ik koop een USB modem voor m’n windows computer, kan ik die dan ook aan mijn MacIntosh hangen??

Of heb ik dan een aparte driver nodig

Thanx
Mudman

Je hebt er wel een aparte driver voor nodig. Het kan echter zijn dat bij MacIntosh de drivers te vinden zijn of dat het product ook werkt zonder dat het op de doos staat.

Heb al verschillende mensen in de winkel gehad die USB producten op een MacIntosh hadden aangesloten waarvan niet op de doos stond dat deze Mac Compatible waren.

Kijk op de doos (of op de site) of de USB modem Mac compatible is, als het erop staat weet je het zeker, anders is het maar afwachten.

Da_Taxman

Dat is goed nieuws Da_Taxman, weet je toevallig ook nog het merk va die producten?

Thanx
Mudman