Uploaden website, maar dan uitsluitend mutaties (automatisch)

vbimport

Hallo,

Als ik mijn website upload (FTP-cute 4.2), selecteer ik dan gelijk de hele websitedirectory (10-15 minuten). Maar er moet toch een manier zijn om automatisch slechts de wijzigingen en toevoegingen te uploaden. Een soort van synchronisatie dus met variabelen als bestandsnaam, datum, tijd, etc.

Tnx in @vance!

Ik ken het programma cute-ftp niet opzich. Maar wat jij aangaf is zeker mogelijk. Als ik het goed begrijp wil jij alleen de bestanden uploaden die je hebt bijgewerkt. Dan zou je eigenlijk alleen die file moeten selecteren en die uploaden. Maar hoe dat precies is cute-ftp moet zou ik eerlijk gezegd niet weten. Ik gebruik meestal FlashFxp daarvoor is vrij overzichtelijk en gemakkelijk te gelijk.

Nou veel succes

Dit ligt aan de software die je gebruikt.
Zoals Fer2000 al zei, FlashFXP is daar wat makkelijker in, daar kun je directories laten vergelijken en dan blijven alleen de nieuwere bestanden nog zichtbaar, die kun je dan eenvoudig selecteren en uploaden.

Er zijn ook HTML-editors die een dergelijke functie ingebouwd hebben zitten. Verder weet ik niet welke FTP programma’s die functie van compare directories ingebouwd hebben. Je kunt eventueel nog selecteren dat alleen nieuwere bestanden geüpload mogen worden…